International

Sistemul all inclusive în Bulgaria. Cum arată acesta pe perioada pandemiei

Publicat: 17 iun. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Sistemul all inclusive în Bulgaria. Cum arată acesta pe perioada pandemiei
Sistemul all inclusive în Bulgaria. Cum arată acesta pe perioada pandemiei

Sistemul all inclusive în Bulgaria. Renunțarea la măsurile de izolare le-au permis românilor să aleagă vacanțe în afara țării. Sute de români au umplut litoralul bulgăresc imediat relaxarea măsurilor.

„Litoralul bulgăresc a fost în ultimii ani prima opţiune externă de concediu a românilor. Aceasta pentru că staţiunile bulgăreşti oferă condiţii de vacanţă la un raport calitate preţ foarte bun. Faptul că industria ospitalităţii este dezvoltată în Bulgaria o arată inclusiv ponderea turismului din PIB-ul ţării vecine, de 11%. Prima recomandare de vacanţă în Bulgaria în 2020 o reprezintă staţiunile din nordul Mării Negre”, susțin reprezentanții agențiilor de turism.

Proprietarii hotelurilor s-au pregătit din timp, iar pe primul lor este sănătatea turiștilor. Astfel, în restaurante au fost luate măsuri speciale iar conceptul de all inclusive a fost adaptat pandemiei.

Sistemul all inclusive în Bulgaria: Bufet suedez sau meniu „a la carte“

Cuvântul de ordine în Bulgaria este dezinfecția, care începe încă de când turiștii intră în restaurant. Fie că este vorba de mic dejun, prânz sau cină, turiștii sunt obligați să își dezinfecteze mâinile înainte de a intra în restaurant.

Hotelierii din Bulgaria au luat deja măsuri pentru a răsplăti turiştii cu vacanţe relaxante, implementând în acelaşi timp măsurile de protecţie împotriva răspândirii virusului SARS-COV-2. Astfel, reprezentanţii unităţilor de cazare din Bulgaria au luat măsuri temeinice, dar foarte discrete, astfel încât clientul să se bucure de vacanţă.

Renumitul meniu de bufet suedez specific conceptului all inclusive în Bulgaria este înlocuit de un meniu a la carte sau pe bază de precomandă, conceput astfel încât turistul să aibă minimă interacţiune cu personalul de servire.

Accesul în săli va fi diferit organizat, dar din consideraţie pentru turişti astfel încât aceştia să nu simtă restricţiile.

Mai mult spațiu la mese

Turiştii vor fi organizaţi în mai multe serii. Există un mare avantaj: turistul va fi servit şi va avea suficient spaţiu personal, revenind spre conceptul tradiţional de relaxare.

De asemenea, în 2020 hotelurile din Bulgaria nu mai au voie să ocupe spaţiile de cazare integral pentru a asigura spaţiul de siguranţă pentru turişti iar fiecare turist va primi la sosire un kit care conţine dezinfectant, măşti şi mănuşi de unică folosinţă.

Check in-ul va fi organizat astfel încât să permită distanţarea şi se va realiza numai după ora 14:00 iar check-out-ul înainte de ora 10.00 – 11.00 pentru ca personalul să aibă timp să facă curat şi să igienizeze.

Dezinfecţia suprafeţelor din zonele publice se face din oră în oră. De asemenea, turiştii vor primi produse de igienă care să le asigura confortul că îşi igienizează spaţiul, personalul fiind oricum angajat pentru a păstra curăţenia optimă.

Animaţia pentru adulţi şi copii va avea loc doar în aer liber (accesul la locuri de joacă sau sălile de activităţi va fi restricţionat).

Piscinele exterioare vor rămâne deschise publicului, dar şezlongurile şi umbreluţele vor fi amplasate la distanţe mai mari. Similar, pe plajă şezlongurile vor fi distanţate.

Care sunt regulile în Grecia

Procedura implementată în Grecia pentru siguranţa populaţiei a fost chiar un model de bune practici pe durata “lock down”.

“Staţiunile din nordul Greciei vor fi, de asemenea, alese pe criteriul distanţei faţă de România. Turiştii românii vor selecta în această an mai degrabă nordul Greciei, Thassos, Kavala sau Halkidiki. Pentru că au existat măsuri de organizare foarte bune la nivel guvernamental, inclusiv hotelurile şi pensiunile locale au răspuns cu responsabilitate pentru păstrarea unui climat sigur pentru turiştii care urmează să vină în 2020 în vacanţă”, mai spun reprezentanții agenţiilor de turism.

Adauga un comentariu