News Flash:

Sistemul de facturare al E.ON Moldova SA

7 Iulie 2007
1623 Vizualizari | 0 Comentarii
A doua zi a seminarului organizat de catre E.ON Moldova SA a avut ca participant pe seful Departamentului clienti casnici E.ON Moldova Furnizare, Nadia Tofan. Aceasta a facut o scurta prezentare a schimbarii modului de facturare, precum si a modalitatilor prin care compania a incercat sa le depaseasca. "Pana anul acesta existau 11 moduri de facturare. Acum exista doar unul. Am luat decizia de a schimba modul de facturare pentru ca acesta avea o pondere in totalul celor 11. Din acest motiv, am apelat la sistemul de 6 facturi pe an (Programul 6 pe an). In acest fel, a fost eliminat sistemul de autocitire", a declarat ieri Nadia Tofan.

Inainte de adoptarea noului sistem de facturare, E.ON Moldova SA avea aproximativ 400 mii de autocititori. Pentru a semnala orice nemultumire legata de sistemul de facturare, dar si de celelalte servicii ale companiei, E.ON Moldova SA a infiintat un call center aflat la dispozitia clientilor non-stop. "Acest mod de facturare ne ajuta si pe noi sa ne facem o estimare a cheltuielilor, si totodata vine in ajutorul clientilor, care fac economie de timp. Am apelat la doua banci care au ca parteneri Posta Romana si CEC-ul. In acest fel, plata se poate face non-stop, economisind timp si neexistand comision", a mai declarat Nadia Tofan. Reprezentantul E.ON a adaugat ca in momentul preluarii Electrica SA (in anul 2005), plata prin intermediul bancilor era sub 1 la suta, iar in prezent aceasta a crescut pana la zece procente.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1394 (s) | 22 queries | Mysql time :0.012672 (s)