Actualitate

Situatie incredibila! Un iesean si-a luat masina din service mai stricata decat a dus-o! Iata ce a facut mecanicul

Publicat: 12 iun. 2015
1

@ O defectiune la masina personala i-a scos par alb unui iesean @ Acum este nevoit sa plateasca mii de lei din cauza greselii unui angajat @ Acest service auto a devenit cosmarul barbatului @ Vrea sa depuna reclamatii la toate institutiile competente @

O simpla vizita la un service auto din Iasi l-a adus pe un barbat in pragul disperarii. Greseala unui mecanic l-a facut pe proprietar sa fie nevoit sa scoata mai mult de o mie de euro din buzunar. „Am o masina cu frana de parcare electrica (EPB). In data de 30.05.2015 am avut programare pentru inlocuirea unui etrier de frana de pe partea stanga spate din cauza faptului ca frana de mana pe acea parte nu functiona corespunzator, etrierul fiind blocat la Autocenter Bosch Car Service. Am cumparat un etrier nou (remanufacturat) si m-am prezentat la service pentru inlocuire. Mecanicul a incercat sa scoata cablul de frana din etrierul vechi folosind de cateva ori un spray degripant si apoi batand in el cu ciocanul si dalta. Ca urmare a faptului ca nu a reusit sa scoata acel cablu, mi-a spus ca trebuie sa taie etrierul ceea ce am refuzat deoarce trebuia trimis ca si garantie in schimbul piesei noi cumparate”, declara Vasile Radu.

Omul povesteste ca acelasi mecanic i-a oferit ca alternativa taierea cablului de frana din spatele etrierului urmand a inlocui acel cablu ulterior. Intrebat ce se intampla daca taie acel cablu, mecanicul ar fi spus ca nu va avea frana de mana pe partea stanga, nementionand nimic despre partea dreapta. Cand operatiunea de schimbare a etrierului a fost gata, barbatul a constatat cu stupoare ca frana de mana nu functioneaza pe ambele parti. De asemenea, barbatul spune ca in momentul in care s-a luat decizia taierii cablului era prezent si seful de service care nu a intervenit, ci a incuviintat sa fie taiat acel cablu. „Am mers apoi la magazinul de piese auto al firmei Autocenter Iasi si mi s-a spus ca acel cablu de frana nu se poate inlocui separat, ci trebuie inlocuit tot modulul EPB in valoare de 4.600 de lei”, completeaza barbatul.

Ieseanul nu a gasit intelegere la reprezentantii firmei

Barbatul spune ca a incercat sa discute atat cu seful de service care s-a oferit sa „innadeasca, lipeasca sau alameasca” cele doua bucati de cablu, cat si cu administratorul societatii care i-a spus ca mecanicul a procedat conform procedurilor si a primit incuviintarea proprietarului pentru taierea acelui cablu si deci vina ii apartine. „Ceea ce mi s-a oferit a fost incercarea de a inlocui acel cablu cu unul de alta provenienta, sau sa cumpar eu un modul din dezmembrari si sa imi fie montat si demontat in service fara sa platesc nimic pentru aceasta operatiune. De asemenea, administratorul mi-a mai oferit si posibilitatea unui discount in jur de 20 la suta din pretul modulului EPB nou, adica sa platesc in jur de 3.500 de RON”, sustine barbatul.

Niciuna din aceste variante nu i s-a parut acceptabila intrucat ieseanul a considerat ca mecanicul, din nestiinta, nu l-a informat corect cu privire la consecintele taierii cablului de frana si era obligatia lui sa stie cum fuctioneaza un sistem EPB. „De asemenea, service-ul in cauza nu ofera deviz de efectuare a lucrarilor si nici factura, ci doar un bon fiscal in care se trece numarul orelor de manopera inmultit cu pretul orei. La solicitarea mea ulterioara mi s-a oferit o factura antedatata (bon fiscal de pe data de 30.05.2015 si factura pe data de 1.06.2015). Am facut deja plangere la Bosch Car Service Romania si astept raspuns, urmand a depune o sesizare la ANPC si ANAF„, sustine barbatul. Contactati de catre reporterii BUNA ZIUA IASI, reprezentantii Autocenter Bosch Car Service Iasi au spus ca vor reveni cu un raspuns, insa acest lucru nu s-a intamplat pana la inchiderea editiei.




Adauga un comentariu