News Flash:

Slabeste romaneste! Dieta cu mamaliga

4 Iunie 2019
371 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7340 RON (-0.0014)
USD: 4.2803 RON (+0.0149)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dieta mamaliga

Iata ca exista un regim bazat pe consumul de mamaliga! Cu toti stiam ca malaiul ingrasa. Insa, se pare ca lucrurile nu stau deloc asa. Si ca daca combini cum trebuie alimentele, vei reusi sa scapi de colaceii de pe abdomen cu mamaliga.

Sa detaliem putin: aceasta cura de slabire se poate tine timp de 4 – 5 saptamani. In acest timp, vei da jos minimum 10 kilograme, maximum 15. Evident, va trebui sa nu trisezi si sa urmezi cu exactitate pasii acestei diete.

Ce trebuie sa mananci

Optiuni pentru micul dejun

  • Varianta 1. Opteaza pentru o felie de mamaliga unsa cu gem de prune (cumparati unul fara zahar. Bea un pahar mare de limonada facut dintr-o lamaie, un grapefruit si putina menta.
  • Varianta 2. Mananca o felie de mamaliga cu un ou fiert si o rosie. Bea un suc de pepene si lamaie (bagi la blander o felie de pepene, storci o lamaie, adaugi si putina apa si e gata).
  • Varianta 3. Bea un pahar mare de lapte si mananca o felie de mamaliga.

Gustarea e obligatorie!

  • Varianta 1. O para. Chiar daca nu-ti este foame, mananca incet aceasta para. Isi are rolul ei in aceasta dieta.
  • Varianta 2. O pruna. E mica, dar satioasa.
  • Varianta 3. Un iaurt mic degresat cu o lingura de ovaz. O gustarica cu adevarat satioasa.

Ce sa alegi pentru pranz

  • Varianta 1. Mananca o felie de mamaliga cu o felie de branza si un bol de salata de rosii si castraveti.
  • Varianta 2. Mananca o bucata de peste cu o felie de mamaliga si un bol de salata de varza.
  • Varianta 3. Mananca branza cu smantana mai slaba si un bol de salata de sfecla.

A doua gustare a zilei

  • Varianta 1. O mana de cirese este excelenta pentru aceasta ora a zilei.
  • Varianta 2. Un grapefruit este potrivit pentru aceasta masa.
  • Varianta 3. Poti alege un mar. Sunt studii care demonstreaza ca persoanele care consuma un mar pe zi slabesc mult mai usor.

Ce sa mananci la cina

  • Varianta 1. O supa de varza. E usoara, are putine calorii. Este perfecta pentru masa de seara.
  • Varianta 2. O salata de legume cu pui. Salata este intotdeauna o alegere buna intr-o dieta.
  • Varianta 3. O bucata de carne de curcan cu doua rosii.

In plus, ai grija sa bei cel putin doi litri de lichid pe zi, obligatoriu unul sa fie de apa.

Si miscarea este esentiala. E adevarat ca nu e deloc usor sa te apuci dintr-o data de sport, dar incepe treptat. De exemplu, in prima saptamana executa, zi de zi 3 serii a cate 20 de abdomene, 20 de genoflexiuni si 5 minute de bicicleta. In a doua saptamana, danseaza cate 30 de minute in fiecare zi. Si tot asa. Important este sa nu uiti ca sportul este esential intr-un regim. Nu e suficient sa slabesti, trebuie sa ai si pielea tonifiata.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.8240 (s) | 21 queries | Mysql time :0.695393 (s)