News Flash:

Slabesti vazand cu ochii cu dieta norvegiana! Ce trebuie sa mananci ca sa slabesti rapid

23 Iulie 2019
811 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7432 RON (0.0000)
USD: 4.2921 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
dieta 1

Una dintre cele mai simple modalitati de a-ti recapata silueta este, fara doar si poate, dieta norvegiana sau dieta nordica, care se bazeaza pe cereale integrale (pline de fibre, vitamine, minerale si antioxidanti), fructe de padure (care contin vitamina A, C si E, fier si potasiu) radacinoase, oleaginoase si peste sau fructe de mare. Similara cu dieta mediteraneana, dieta norvegiana este un regim sanatos, in care este folosit uleiul de canola, spre deosebire de cel de masline, acesta fiind sarac in grasimi saturate si Omega-3. 

Are de 20 de ori mai multa vitamina C decat portocalele. Beneficiile acestui fruct sunt uimitoare
 
Pentru ca norvegienii consuma des peste gras, care este bogat in Omega-3, din aceasta dieta nu va lipsi somonul, sardinele, tonul albacora, heringul si macroul. Un rol important il au, de asemenea, pastaile si leguminoasele, ca sursa majora de carbohidrati complecsi, fibre si proteine. Acestea pot inlocui cu succes carnea la unele mese, fiind bogate in nutrienti ca riboflavina, B 6, calciu, zinc si fier.
Ce poti sa mananci in dieta norvegiana, afla mai jos: 
- fructe, in special fructe de padure, pe care le poti consuma la orice masa
- peste, pe care-l poti consuma de trei ori pe saptamana.
- consuma nuci, seminte ori migdale, ca gustare, dar renunta la carne
 In loc de carne este recomandat sa mananci leguminoase (fasole, linte, mazare)
- Inlocuieste cerealele rafinate cu cele integrale
- Consuma lactate degresate
- Evita bauturile carbogazoase indulcite

Idei de meniu pentru o zi
Daca ai decis sa urmezi dieta norvegiana pot sa consumi, la micul dejun fructe uscate, cereale integrale, fructe de padure ori lactate fermentate, in timp ce la pranz poti sa consumi paine de secara, salate, produse fermentate, muraturi, peste sau oua. Legumele ocupa un loc important la aceasta masa, in special radacinoasele, tuberculii, ciupercile. Primavara, in meniul de pranz se poate regasi sparanghelul, pastaile, rubarba si fuctele proaspete. La cina, pestele este baza, insa se consuma adesea si alt tip de carne, insa in cantitati rezonabile. Desigur, alaturi de legume.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.9421 (s) | 23 queries | Mysql time :0.817474 (s)