Culinar

Șnițele de soia de post la cuptor: Rețetă simplă și savuroasă

Publicat: 23 nov. 2021
Mai multe șnițele de soia de post
Șnițelele de soia sunt mai sănătoase și mai slabe în calorii, dacă sunt făcute la cuptor.

Rețeta de șnițele de soia de post, la cuptor, este extraordinară pentru persoanele care țin post sau care au adoptat o dietă vegană. Este simplă, sățioasă și economică.

Probabil v-ați confruntat de multe ori cu lipsa de gust a șnițelelor de soia. Ei bine, noi avem un secret, pe care vi-l vom dezvălui astăzi și care va da șnițelelor o savoare și un gust nemaipomenite. Tot ce trebuie să faceți este să fierbeți șnițelele într-o apă gustoasă, bogată în condimente, care să le facă delicioase. De asemenea, pentru a fi mai sănătoase și mai puțin calorice, o idee bună este să le faceți la cuptor. Se pot savura împreună cu piure de cartofi, cartofi la cuptor, legume mexicane, pilaf, cușcuș sau salată.

Mai multe șnițele de soia de post
Pentru un plus de savoare, fierbeți șnițelele într-o apă plină de condimente.

Rețetă de șnițele de soia de post la cuptor: Ingrediente și mod de preparare

Pentru această rețetă, aveți nevoie de: 200g soia felii, 3-4 căței de usturoi, 2-3 linguri drojdie inactivă, 2 linguri de făină, 2 linguri ulei, 1 foaie de dafin, boia dulce, chili, busuioc, mărar, baharat, sare și piper proaspăt măcinate, susan (opțional).

Într-o oală încăpătoare, puneți la fiert un litru sau un litru jumătate de apă. Adăugați cățeii de usturoi tăiați pe jumătate, foia de dafin, o linguriță de boia, o linguriță de busuioc, un praf de chili, o linguriță rasă de sare și piper. În momentul în care apa clocotește, adăugați feliile de soia și acoperiți oala cu un capac. Lăsați totul la fiert pentru aproximativ 15 minute sau până când observați că șnițelele sunt fierte la mijloc. Păstrați puțină apă, pe care o veți folosi mai târziu.

Lăsați șnițelele la scurs într-o strecurătoare, cât timp vă ocupați de aluat.

Realizați un amestec din 100 de mililitri de apă (cea păstrată mai devreme), două linguri de ulei, drojdia inactivă, o linguriță de boia dulce, mărar, o jumătate de linguriță de baharat, sare și piper după gust și un praf de chilli. Amestecați totul și nu vă faceți probleme dacă apar cocoloașe. Textura aluatului trebuie să fie asemănătaore celei de clătite, doar că puțin mai consistentă. Dacă vi se pare că mai este nevoie de vreun condiment, mai puteți adăuga. Însă, aveți grijă să nu puneți foarte multă sare.

Acum, porniți cuptorul la 180 de grade Celsius. Tapetați o tavă cu hârtie de copt, apoi stoarceți puțin șnițelele, pentru a nu fi prea umede, dar nici foarte mult, pentru a se menține suculente. Treceți-le prin aluatul format și așezați-le în tavă. Dacă doriți, puteți presăra puțin susan.

Introduceți tava în cuptorul preîncălzit la 180 de grade Celsius, pentru aproximativ 20 de minute. După ce a trecut acest timp, întoarceți tava și mai lăsați șnițelele cinci minute. Dacă le preferați mai uscate, le mai puteți lăsa cinci-zece minute.

Mai multe șnițele de soia de post
Șnițelele se pun în cuptorul preîncălzit la 180 de grade Celsius.

Recomandare de păstrare a șnițelelor de soia

Șnițele pot fi consumate atât calde, cât și reci. Dacă le lăsați la frigider, într-o caserolă, vor fi extrem de bune mai multe zile. Înainte de a fi servite, pot fi încălzite cinci minute la cuptor sau într-o tigaie, în care să adăugați două linguri de apă. Le lăsați cât să se formeze abur și apoi le puteți servi împreună cu piure, cartofi la cuptor, pilaf, legume mexicane sau cuscus.

Șnițelele de soia sunt extraordinare, atunci când țineți post sau aveți o alimentație pe bază de plante.

Poftă bună!

Mai multe șnițele de soia de post
Șnițele pot fi consumate atât calde, cât și reci.




Adauga un comentariu