Un iesean a luat legatura cu un reporter BZI pentru a face public modul in care autoritatile subordonate municipalitatii inteleg sa isi faca treaba eficient si cu promptitudine. Concret, acesta a facut mai multe sesizari prin intermediul aplicatiei de mobil Iasi City Report cu privire la faptul ca pe trotuarul din fata sediului Fan Courier, de pe Calea Chisinaului, se parcheaza haotic.
Zeci de soferi ajung in fiecare zi in acea zona si ocupa trotuarul cu masinile lor, desi sunt amplasate indicatoare de parcare interzisa.
Citeste si: Minune pe strazile Iasului. Se desfunda canalizarile - FOTO
Prima sesizare prin aplicatia Iasi City Report a fost facuta la data de 11 mai si aparea ca fiind "in lucru", desi in realitate nu s-a intamplat nimic. Mai apoi, pe 26 iunie, o noua sesizare a fost inregistrata, iar la scurt timp aparea ca fiind "rezolvata", cu raspunsul ca "dispozitia de montare a popicelor a fost transmisa catre Servicii Publice Iasi". Pana astazi nu s-a aplicat nicio masura, motiv pentru care ieseanul a mai inregistrat o petitie, cu speranta ca in cele din urma va fi rezolvata problema.
© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1470 (s) | 23 queries | Mysql time :0.019137 (s)
Comentarii (0)