News Flash:

Sosea intre Podul de Piatra si Podu Ros

15 Martie 2007
2305 Vizualizari | 5 Comentarii
Membrii Comisiei de administrare a teritoriului si urbanism, alaturi de specialisti de la Habitat Proiect SA au dezbatut ieri modul in care va fi perturbat traficul prin construirea unei eventuale pasarele subterane in Podu Ros, precum si a pasajului Octav Bancila. Astfel, municipalitatea ieseana doreste asfaltarea traseului de tramvai dintre Podu de Piatra si Podu Ros. Dupa eliminarea sinelor de tramvai de pe acest traseu, ar urma asfaltarea respectivei zone. "Exista o idee de a crea un sens unic pe Splai Bahlui. Cei care doresc sa ajunga din cartierul Alexandru cel Bun si pana in zona Tudor Vladimirescu nu vor avea nici o opreliste. Va fi un singur sens catre Mall. Vrem sa se evite rondul din Podu Ros printr-o pasarela subterana. In discutia de astazi s-a lansat ipoteza crearii unei pasarele asemanatoare si in Tudor Vladimirescu. Nu sunt idei noi, am vazut ceva asemanator la Budapesta. Am amanat luarea unei decizii pentru o sedinta ce va avea loc peste doua saptamani", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic din cadrul Primariei Iasi. Acesta a mai declarat ca o decizie in cazul pasajului Octav Bancila se va lua in cadrul aceleiasi sedinte.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (5)

george  | #9201
sper sa nu avem aceiasi soarta cu bucurestenii cand ploua ,se umple pasajul cu apa si ramai cu masina .! bahluiul e alaturi si panza de apa lucreaza ,dam de lucru unei regii si un nou mod de a fura banii iesenilor prin intretineri interminabile si costisitoare
EU  | #9202
SA FACA PASARELA O. BANCILA CARE ESTE DE O INPORTANTA F MARE PT DESCONGESTIONAREA NENOROCITEI DE BARIERE DE LA bjatm SI PE URMA SA VISEZE CAI-VERZI PE PERETI !!!
Ioan  | #9203
S-a organizat un concurs de solutii, care a fost anulat fara a fi supus dezbaterii publice. S-a organizat o licitatie "castigata" de Habitat impreuna cu ARCADIS o firma belgiana. Solutia aleasa si modificata ulterior dovedeste incapacitate. Se pot prezenta si acum macar cateva din solutiile prezentate atunci. Am dori sa se publice CV proiectantilor participanti la realizarea SF (cati romani, cati belgieni , cati lucreaza efectiv si care din ei a facut parte din comisia de atribuire).
Podul nu este doar o lucrare de arta utilitara, el este permanent un element arhitectural al sitului, al unui ansamblu urban si chiar al naturii.
Whitney spunea "un pod slab este mai primejdios dec\t unul urat, dar realizand un pod rezistent cu costuri minime, ignorand cu totul infatisarea acestuia, este doar cu un grad mai rau deca prima varianta.
Doctorul Arcadie Percec spunea " o masa fara petrecere e ca un rau fara poduri".
Se pot aduce multe argumente tehnice impotriva unui pasaj subteran la Tigarete. Cred ca a venit timpul ca Iasul sa aiba un pod care sa fie o lucrare de arta, ca cei incopetenti amestecati in elaborarea acestui proiect sa-si ia talpasita. Banii dati sa fie dati la pierderi bugetare, Primaria sa nu se cramponeze de un contract care aduce paguba tuturor iesenilor. Exista clauza contractuale si motive sufuciente pentru rezilierea acestui contract.
Sensul unic de pe Stefan cel Mare merita un comentariu mai larg, dar ma multumesc cu cateva intrebari :
Cate strazi cu 4 benzi se cunosc cu sensuri unice ?
Care este impactul (noxe, zgomot, estetic, consum de carburanti,etc) datorat ajungerii de la Guliver la Materna ? Pe acest segment eliminarea locurilor pentru taxi-uri rezolva toate problemele.
Ca este impactul unui vizitator ce ajunge in Iasi in Piata Unirii, vede Palatul si nu stie cum sa ajunga acolo?
Cat de lunga va fi coada pe Sf Andrei si Crisan pentru virajul la dreapta de pe colonel Langa, care vor fi noxele si zgomotul datorita circulatiei in treapta I si in rampa?
Cate zile au circulat prin Iasi proiectantii care vor sa ne fericeasca cu aceste solutii.
Va multumesc Ioan
florin  | #9204
pai daca fac sosea intre podu de piatra si podu ros sa transforme soseaua nationala tot in sens unic, insa invers. doua strazi paralele cu acelasi sens nu merg.
iesean  | #9205
In sfarsit aud si despre o eventuala solutie pentru descongestionarea traficului in Podu Ros. Ca este subteran sau numai pentru pieton subteran cum este in Piata Unirii, pentru aceasta sa faca studii inginerii ca avem destui in Iasi, oricare din cele doua solutii ar fi bune numai sa se puna in practica odata. Cit despre asfaltarea portiunii dintre Podul de Piatra si Podul Ros este la fel necesar, dar scoaterea liniilor de tramvai, cred ca este o prostie. Transportul cu tramvaiul este necesar si o alternativa la cel auto. Drumul cu tramvaie dintre cele doua poduri este necesar fiindca este cel mai scurt si nu inteleg dece sa se ocoleasca pe str.N.Iorga.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4054 (s) | 22 queries | Mysql time :0.295613 (s)