News Flash:

Specialistii Loyal Sport recomanda:

21 Octombrie 2004
710 Vizualizari | 0 Comentarii
Antrenamente grele si putine repetari

•Pentru cresterea masei musculare intr-un ritm mai rapid sunt recomandate antrenamente de o greutate maxima si putine repetari •Antrenamentele cu greutate maxima cresc capacitatea corpului de a recruta mai multe fibre musculare

Principalul obiectiv al persoanelor, indiferent de varsta, care fac antrenamente in sala de forta este cresterea masei musculare. Pentru aceasta, multi sportivi aleg sa faca antrenamente usoare, dar repetate la nesfarsit. Acest tip de efort nu are ca efect imediat cresterea masei musculare, ci dimpotriva, stagnarea acesteia la un nivel anume. Specialistii Loyal Sport recomanda tuturor efectuarea unor antrenamente de greutate maxima, cu o intensitate mare si cu cat mai putine repetari. Astfel, in aceste conditii, acest tip de efort are ca efect cresterea in dimensiune si forta intr-un ritm mai rapid decat in cazul programelor traditionale de volum mare. Totusi, acest lucru nu se realizeaza prin marirea numarului de celule musculare, pentru ca prin acest gen de miscari este mult mai dificil sa fie izolate grupele musculare individuale. Antrenamentul cu greutate maxima creste capacitatea corpului de a recruta mai multe fibre musculare in timpul contractiilor intense. Daca se doreste imbunatatirea fortei unitatilor mari si puternice, care au cea mai mare capacitate de crestere, trebuie sa fie activate prin utilizarea unor greutati maxime in timpul sesiunii de efort muscular. Acest principiu sta la baza programului de tip incarcatura maxima. Fibrele mari de contractilitate maxima au cea mai mare capacitate de crestere si de aceea trebuie antrenate in sala de forta. Ele nu sunt usor de atins si de aceea este foarte importanta includerea repetarilor grele in program. Un eventual esec in aceasta directie va limita dimensiunea muschiului. Astfel, este recomandat unei persoane care intra in sala de sport sa efectueze sedinte de pregatire cat mai intense si cu greutati mari, dar cu limitarea numarului de repetari, pentru a se ajunge in timp optim la obiectivul propus, cresterea masei musculare.
Florin BRIAUR
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1559 (s) | 22 queries | Mysql time :0.021466 (s)