:format(jpeg):quality(80)/http://www.bzi.ro/wp-content/uploads/2021/04/farmacie-Catena-bani-si-o-sala-de-pacanele.jpg)
Cel mai prost țepar din istorie vine de la Iași! A intrat într-o farmacie Catena și i-a aplicat farmacistei metoda „Brăila”. După un timp s-a întors cu „rețeta” în mână, dar a plecat cu cătușe la mâini
O companie de produse alimentare din America a adoptat o strategie de marketing originala, lansand in apropierea sarbatorilor de iarna spuma de ras cu miros de sunca.
Compania J&D’s Foods isi descrie produsul ca fiind „o spuma de ras cu aroma de sunca, sofisticata, un produs de lux”. Spuma de ras, inventata de Justin Esch, costa in jur de 15 dolari.
„Sunca este delicioasa, oamenii devin entuziasmati cand simt mirosul ei. Nimic nu este mai puternic decat mirosul suncii, este mirosul campionilor. Cand intri intr-o camera, nu ti-ar placea ca oamenii sa fie entuziasmati cand te vad?”, a intrebat inventatorul produsului.
Sursa: efemina.ro