News Flash:

Studentii si profesorii ieseni invata sa previna abandonul scolar in Danemarca

26 Martie 2012
2381 Vizualizari | 2 Comentarii
UAIC
In aceasta perioada, o delegatie a proiectului Cerinte Educationale Speciale pentru Toti - CESPeT se afla intr-o vizita de studiu in Danemarca. Scopul acesteia il reprezinta cunoasterea strategiilor si instrumentelor folosite de partenerul transnational pentru prevenirea si corectarea fenomenului de abandon scolar în rândul copiilor cu cerinte educationale speciale. "Echipa ce face deplasarea este formata din 21 persoane, membri ai colectivului de management al proiectului, experti din Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi si din judetele partenere. Delegatii vor vizita «Klubben» Holme Soendergaard, un centru pentru activitati after-school pentru copii cu deficiente fizice si de dezvoltare, si «Klubben» Peter Fabersvej si Musvagevej, centru de incluziune pentru persoanele cu deficiente locomotorii si de auz. Acestia vor participa la dezbateri privind formarea cadrelor didactice specializate, specificul institutiilor si programelor educationale destinate persoanelor cu dizabilitati si vor trata concepte precum normalitate, deficienta, incluziune", arata organizatorii.

Programul CESPeT este derulat pana pe 31 iulie 2013 de catre Universitatea Alexandru Ioan Cuza (UAIC), în parteneriat cu VIA University College - Danemarca si inspectoratele scolare judetene din Botosani, Braila, Iasi, Maramures, Mures si Vaslui.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cespet danemarca iasi klubben holme soendergaard peter fabersvej
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

o mamica  | #220237
Prea frumos, ca sa fie si adevarat. Se fac fel de fel de cursuri de specializare, pe diferite proiecte, dar in realitate acesti copiii cu cerinte educationale speciale sunt priviti ca niste paria, de care vor sa scape toti. Avem legislatie, avem proiecte in derulare, dar un loc cald, primitor, pentru acesti copiii, unde gasim? Vi se pare normal, ca un copil in clasa I, sa fie plimbat prin 3 scoli intr-un singur semestru, neprimind sprijin din partea invatatoarelor pentru a fi integrat?
E de-a dreptul revoltator si copiii acestia sufera enorm, alaturi de familiiele lor care nu gasesc sprijin la institutiile statului care ar trebui sa puna in practica legislatia. RUSINE!!!
ieseanca  | #220293
intr-adevarm acesti copii au cerinte educationale speciale! si pentru a putea fi integrati in invatamantul de masa trebuiesc facute transformari prea mari, uneori imposibile. in plus, acesti copii au nevoie de asistenta specializata, ceea ce in invatamantul de masa nu se prea poate: o invatatoare are oricum prea multi copii in clasa, ar trebui sa-i neglijeze ca sa se ocupe de problemele speciale ale copilului cu probleme speciale. ideal ar fi scoli de specialiatte si imi amintesc ca existau. proiectul cu integrarea in clase normale a copiilor cu probleme speciale e doar un vis frumos, transformat in cosmar cand se pune in practica. cosmar pentru toti.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3092 (s) | 22 queries | Mysql time :0.187796 (s)