News Flash:

Surpriza uriasa pentru ieseni. Vor putea fi urmariti in trafic printr-o noua metoda. Programul deja este pus la punct

24 Aprilie 2019
4349 Vizualizari | 3 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7601 RON (-0.0024)
USD: 4.2755 RON (+0.0117)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Masini

• Una din cele mai mari companii publice ale municipiului Iasi a pregatit pentru anul in curs o serie de proiecte care pot schimba din temelii lucrurile • Compania de Transport Public va initia o serie de programe pentru imbunatatirea confortului calatorilor in tot orasul • Un astfel de proiect tine de o aplicatie prin care iesenii pot vedea in timp util cand ajung in statie tramvaiele si autobuzele Companiei • CTP si-a stabilit si bugetul de venituri si cheltuieli pe anul in curs

O noua masura implementata in traficul din municipiul Iasi. De aceasta data este vorba de una din cele mai mari companii publice care activeaza in municipiu si care va implementa o serie de proiecte si obiective noi dupa aprobarea bugetului propriu. Compania de Transport Public (CTP) Iasi vine cu o serie de investitii noi, printre acestea fiind si unele extrem de solicitate de catre calatori. Compania a anuntat ca in acest an toate tramvaiele si autobuzele vor avea POS-uri pentru plata cu cardul pe loc a biletului de calatorie.

Un alt proiect tine de implementarea unui sistem prin care calatorii pot vedea exact cand ajunge in statie mijlocul de transport in comun. "Compania de Transport Public Iasi S.A. isi propune pentru anul 2019: introducerea in toate mijloacele de transport a POS-urilor pentru achizitia de tichet de calatorie cu cardul, extinderea aplicatiei 24 pay si la elevi, facilitand astfel modul de achizitie a unui tichet de calatorie pentru aceasta categorie de calatori, modernizarea dispeceratului- urmarire trafic prin crearea de aplicatii mobile astfel incat calatorul sa aiba acces la programul de functionare si ajungere in statie a mijloacelor de transport, precum si montarea in statii a panourilor de informare calatori in vederea cresterii atractivitatii si accesibilizarii transportului public, dar si dotarea in continuare a statiilor de imbarcare-debarcare a calatorilor cu automate de bilete si copertin. Se mai doreste si realizarea unui serviciu de calitate pentru clientii societatii", se arata in proiectul de hotarare al Companiei de Transport Public Iasi.

Pe langa acestea, CTP a aratat ca in 2019 va trece si la politici prin care sa atraga vatmani, soferi si nu numai. "Plata tuturor obligatiilor catre furnizori la termenele scadente, prevazute in contractele incheiate sau comenzile solicitate, plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale la termenele scadente, pentru a nu genera accesorii, motivarea personalului printr-o politica salariala adecvata si atragerea fortei de munca deficitara (soferi, vatmani, muncitori pentru mentenanta), achizitia in continuare de mijloace de transport cu norme de poluare reduse. Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2019 a fost verificat si supus controlului financiar de gestiune, asa cum prevede Hotararea de Guvern nr. 1151/2012. privind modul de organizare si exercitare a controlului de gestiune. Ca urmare a celor prezentate, propunem spre aprobare bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2019, Consiliului Local al Muncipiului Iasi", se mai arata in documentatia inaintata de conducerea CTP Iasi.

Citeste si: Cifre incredibile. Cum arata bugetul companiei de transport a Iasului in acest an

Venituri mari din bilete

Conducerea CTP a estimat anul acesta venituri obtinute din vanzarea biletelor in valoare de 39.3 milioane lei, in timp ce din abonamente, veniturile ar fi de 14,7 milioane lei.

Conform estimarilor companiei, alte 3,9 milioane lei vor proveni din vanzarea biletelor catre elevi si studenti, iar 5,2 milioane lei din vanzarea abonamentelor catre aceasta categorie.

Alte 215 mii lei vor proveni din suprataxa de calatorie, in vreme ce 552 mii lei vor proveni din vanzarea abonamentelor catre persoanele persecutate din motive politice. In total, veniturile obtinute din vanzarea biletelor ar fi de peste 64 milioane lei. La acestea se adauga 8,8 milioane lei venituri provenite din diferente de tarif, provenite din vanzarea biletelor si abonamentelor pentru elevi si studenti si donatori. Alti 32 milioane lei vor ajunge in conturile CTP de pe urma subventionarii unor gratuitati acordate. Pensionarii vor beneficia de gratuitati in valoare de peste 30 milioane lei, iar veteranii de razboi de 560 mii lei. Gratuitati de peste 3 milioane lei se vor duce pentru persoanele cu handicap grav si acceptat si insotitorii acestora. Cheltuielile pentru investitii se ridica la 3,5 milioane lei, din care peste 243 mii lei pentru o serie de copertine necesare in statiile de calatori.

La nivel de salarii, pentru anul in curs directorii companiei vor beneficia de 1,1 milioane lei drepturi salariale, din care 706 mii lei salarii fixe, restul fiind componente variabile. Consiliul de Administratie ar urma sa fie remunerat cu 721 mii lei, in acest caz fiind vorba de cinci persoane.

Pentru finalul anului 2019, CTP se bazeaza pe un personal total de 1.420 de angajati. Cheltuielile de natura salariale pentru anul in curs ar fi de peste 74 milioane lei, castigul mediu brut lunar pe salariat fiind de 4.400 lei, conform documentatiei. CTP arata ca in acest an castigul mediu brut lunar pe salariat a crescut cu 7 la suta fata de anul precedent.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

compania transport public iasi investitii pos 24 pay aplicatii poluare
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (3)

Mika  | #698535
Mai degraba ar achizitiona mijloace de transport noi, in care sa nu trebuiasca sa stai cu umbrela cand ploua afara sau sa ia foc, si mai multe, sa nu mai stai in statie cate 30 de minute, mai ales dupa ora 19.00.
marius  | #698541
sa vedem mijloace de transport in comun ca vin la ora fixata???????? !!!!!!!!! si vatmani care nu vorbesc la telefon sau injura ..........

iar soferii de autoturisme nu claxoneaza in localitati .......alo, politia????
ANDY  | #698610
aplicatia Moovit exista deja. trebuie doar ca ei sa transmita informatia si sa o coreleze cu traficul. arunca cu bani si temporizeaza trecerea la normalitate. a pune cititorul de card in fundul autobuzului e riscant. a pune cipuri pt nfc pe fiecare afis cu cod e inutil (un telefon cu NFC e dublu ca pret ca unul obisnuit). a pune afise cu coduri la usa din spate a autobuzului, in penumbra, e inutil
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1836 (s) | 21 queries | Mysql time :0.040332 (s)