Local

Sute de mii de ieseni sunt afectati. O firma de curierat este acuzata ca isi bate joc de clienti

Publicat: 10 sept. 2014
1

@ Acestia se afla intr-o situatie revoltatoare si sustin ca nu s-au simtit niciodata atat de umiliti @ Toate problemele au aparut luna trecuta, dupa ce o firma privata de curierat a preluat o parte din serviciile Postei Romane @ Barurile din comunele iesene au devenit oficii postale, iar lipsa personalului afecteaza toti cetatenii ieseni @ In prezent, clientii nemultumiti au depus sesizari pentru solutionarea situatiei

Situatie halucinanta in Iasi! O firma de curierat rapid este aratata cu degetul de clientii ieseni. Acestia sunt nemultumiti ca reprezentantii societatii nu respecta contractul si isi bat joc de clienti. In aceasta situatie se afla mii de persoane din Iasi, din cele aproape doua milioane de abonati la E-ON. Iesenii nemultumiti sustin ca reprezentanti firmei nu isi fac datoria din cauza numarului mic de angajati si curieri, mai ales in mediul rural, desi societatea a preluat o parte din serviciile Postei Romane de aproape doua luni. Mai multe reclamatii au fost depuse la Posta din Iasi impotriva firmei de curierat Total Post.

Facturile sunt la barul din sat

In urma cu doua luni, firma de curierat rapid Total Post a preluat serviciile Postei Romane privind livrarea facturilor E-ON la abonatii din judet. Schimbarile au fost facute pentru a eficientiza acest serviciu, mai ales ca au fost disponibilizati o parte din angajatii Postei Romane, iar lipsa personalului afecta cetatenii. Insa eficientizarea a ramas doar o idee, iar clientii s-au trezit ca nu mai primesc facturile. Motivele ar fi fost lipsa personalului, fiind vorba de un singur angajat de la Total Post care livra facturile in mai multe comune, fata de un factor postal care ducea facturile intr-o singura comuna, cum avea Posta Romana.

Astfel, de cateva saptamani au inceput problemele, iar clienti atat din mediul rural si cel urban nu au mai primit facturile sau le-au primit cu multe zile intarziere, aproape de ziua scadentei. Astfel, o situatie strigatoare la cer s-a intamplat in satul Rediu din comuna Rediu, la inceputul acestei luni.

Citeste si: Strigator la cer! Mii de oameni sunt torturati zilnic chiar langa Iasi – FOTO, VIDEO

Factorul postal a fost sesizat de mai multi cetateni ca facturile s-au lasat in barul din localitate. De asemenea, in orasul Targu-Frumos, mai multi ieseni care locuiesc la casa nu au mai primit facturile sau le-au primit pe cele ale altor abonati„, a spus unul dintre reclamanti. Pe strada Socola nr. 18, in blocurile unde sunt 140 de apartamente, facturile au fost puse pe caloriferul de la intrarea in bloc. In zone precum Tudor Vladimirescu, Tatarasi, Pacurari, Nicolina, facturile sunt puse gramada in fata blocurilor. Facturile la gaz si lumina pentru locuitorii din casele din Bucium de pe strada Socola nr. 5-9, au fost trimise la iesenii de pe bulevardul Socola.

Clientii nemultumiti au depus sesizari la oficiile postale din Iasi, convinsi fiind ca acest serviciu apartine tot Postei Romane. Reprezentantii Postei din Iasi sustin ca nu mai au aceste atributii. „Va informam pe aceasta cale ca firma de curierat privata a preluat de la Posta Romana livrarea facturilor E-ON. Nemultumirile noastre sunt legate de faptul ca factorii nostri postali sunt opriti pe strada si sesizati de catre clientii nemultumiti ca nu primesc facturile E-ON sau le primesc cu intarziere, uneori aproape de data scadentei. Precizez pe aceasta cale ca Posta Romana nu mai livreaza facturile E-ON beneficiarilor, ci in prezent acest lucru il face o firma de curierat rapid. Noi am primit mai multe reclamatii de la clienti si la sediile oficiilor postale din judet„, a declarat Danut Arsene, sef Oficiu Judetean Postal Iasi. Reprezentantii Total Post nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei.

@ In cursul zilei de ieri, la ora 19:22, reprezentantii Total Post au oferit un punct de vedere oficial, in legatura cu situatia livrarilor facturilor E-On. Redam mai jos, integral, punctul de vedere Total Post.
„Referitor la solicitarea Dvs. va informam ca firma Total Post a preluat spre distributie corespondenta EON incepand cu sfarsitul lunii august 2014 si atat in mediul urban cat si cel rural livrarea corespondentei se desfasoara fara probleme si fara intarzieri. Pana la aceasta data nu avem inregistrate sesizari privitor la intarzieri de corespondenta si probabil sesizarile la care faceti referire sunt aferente corespondentei livrate de furnizorul de servicii postale precedent.
In acelasi timp va rugam sa informati cititorii Dvs. ca pentru sunt astfel de situatii, rugam persoanele care au intampinat probleme sa contacteze Departamentul de sesizari si reclamatii la numarul de telefon 021.312.31.40 sau, asa cum ati facut-o si dumneavoastra, la adresa de email reclamatii@totalpost.ro  mailto:reclamatii@totalpost.ro. Colegii nostri de la Total Post vor face toate demersurile necesare pentru a solutiona problemele semnalate. Daca mai sunt si alte informatii de care aveti nevoie, va rog nu ezitati sa ne scrieti sau sa ne contactati telefonic”.



Comentarii
  • cum situatia se repeta luna de luna..milioanele de nemultumiti se fac repede..

    Oricum, dezastrul adevarat este cand aceasta firma fantoma trebuie sa livreze documente cu termene : citatii, popriri, somatii etc. SI NU O FACE !

    • haaaa….bine spus ..daca se mai apuca total post sa distribuie si ..citatii…cred cai aresteaza pe toti….inclusiv pe femeia de serviciu….

  • acesta problema este si in bucuresti….cu facturile de la …UPC….ORANGE ….SI VODEFONE….le gasesti oriunde …numai unde trebuie …nu sunt ….si cei mai mari vinovati ..sunt acele firme care au incheiat …contracte cu …total post.

Adauga un comentariu