Tanara acrosata pe trecerea de pietoni este in stare critica. Medicii au operat-o a doua oara

12 Ianuarie 2018
816 Vizualizari | 0 Comentarii
EUR: 4.6563 RON (-0.0043)
USD: 3.8076 RON (+0.0190)

Ieri, medicii de la Spitalul "Prof. Dr. Nicolae Oblu" (Nerochirurgie) din Iasi au operat-o a doua oara pe tanara accidentata grav in timp ce traversa strada pe trecerea de pietoni, regulamentar. Medicii sunt foarte rezervati in privinta sanselor de supravietuire ale victimei, in varsta de 21 ani. Tanara este internata in Clinica de Anestezie si Terapie Intensiva (ATI) si respira cu ajutorul aparatelor. In urma impactului, fata a suferit un traumatism cranio-cerebral sever si fractura de bazin.

"Pacienta este in stare foarte grava. Prognosticul este foarte rezervat. Pacienta a fost diagnosticata cu un hematom extradural, fractura craniana si fractura de bazin. A fost operata in urgenta pentru indepartarea hematomului, evolutia post operatorie fiind la fel de grava. Astazi (ieri-n.r.) pacienta a fost operata din nou, pentru ca intre timp a aparut o complicatie, s-a dezvoltat o leziune care crea o presiune asupra creierului. Starea post operatorie a pacientei se mentine foarte grava. Este prematur sa ne pronuntam asupra evolutiei starii de sanatate. Sa speram ca va depasi starea critica in care se afla", a declarat medicul neurochirurg Florin Gramada, purtator de cuvant la Spitalul "Prof. Dr. Nicolae Oblu".

Marti, 9 ianuarie 2018, in jurul orei 17:00, un barbat care conducea un autoturism marca VW pe strada Sararie, din directia Copou spre Tg. Cucu si in intersectia cu strada Lascar Catargi, a acrosat-o pe tanara care traversa regulamentar strada pe la trecerea de pietoni. Cercetarile privind stabilirea cauzelor care au dus la producerea accidentului sunt efectuate de politistii din cadrul Biroului Rutier Iasi.

nerochirurgie tanara fractura bazin hematom leziune

RomaniaTV.net

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate