News Flash:

Teapa Media Galaxy

6 Februarie 2007
21360 Vizualizari | 34 Comentarii
Irimia Florin
• Anuntata ca o investitie de succes, Media Galaxy Iasi dezamageste prin prisma micilor gainarii care determina clientii sa se indrepte spre alte companii de profil • Un iesean a cumparat recent un telefon de 10 milioane lei (o mie RON) care s-a dovedit a fi defect • Reprezentantii Media Galaxy au refuzat sa schimbe produsul sustinand ca vina este a clientului, care nu a verificat telefonul, cu toate ca acesta este in garantie


La sfarsitul saptamanii trecute, un iesean a fost umilit de Media Galaxy, mai exact de personalul de la acest magazin. Dupa cumparaturi de aproape 30 milioane lei (3 mii RON), cu banii jos, fara credite sau alte modalitati de plata, unui iesean i-a fost refuzat schimbul unui telefon mobil defect, in suma de 9,999 milioane lei (999,9 RON). Reprezentantii Media Galaxy au refuzat sa schimbe produsul sustinand ca vina este a clientului care nu a verificat telefonul, cu toate ca acesta este in garantie. Dupa ce a cerut explicatii suplimentare si a cerut schimbarea produsului, reprezentantii Media Galaxy au refuzat acest lucru si au sustinut ca vina este a clientului, desi telefonul, dupa spusele clientului, a fost luat din vitrina. Anuntata ca o investitie de succes, Media Galaxy Iasi dezamageste prin prisma micilor gainarii care determina clientii sa se indrepte spre alte companii de profil.

Ieseanul care a cumparat recent un telefon de 10 milioane lei (o mie RON) care s-a dovedit a fi defect a sustinut ca a fost mai mult deranjat de refuzul reprezentantilor Media Galaxy de a schimba produsul. "Am cumparat de 28 de milioane si am luat si acest telefon pe care am dat 10 milioane. Am fost la ei sa le arat ca nu merge si m-au tratat cu dispret. Au spus ca e vina mea. Am luat vineri telefonul si am venit astazi (ieri - n.r.) sa le spun ca are probleme. Initial, nici nu m-au bagat in seama, dupa care a venit seful de magazin sa imi spuna ca e vina mea", a sustinut pagubitul. Cazurile de ieseni nemultumiti sau inselati practic la Media Galaxy sunt din ce in ce mai dese. Comerciantii profita in acest moment de sansele pe care teoretic le ofera magazinele de retail ce beneficiaza de forta de cumparare scazuta a marii majoritati a populatiei, ignorand de cele mai multe ori partea legata de relatiile cu clientii. "Cum poate sa vorbeasca asa sau sa nu te bage in seama? Poate sa fie un om care nu are bani sau care are o situatie materiala proasta. Un om mai sarac, cumpara un produs si vine sa reclame ceva si este tratat ca un nimeni. Nu se poate asa ceva", a mai sustinut persoana pagubita.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (34)

Anonim  | #6512
niste golani
Laura  | #6513
total de acord...si pe mine m-au tratat ca pe un hot venit sa fure la ei in magazin pentru ca am indraznit sa masor masina de spalat pe care intentionam sa o cumpar( am un spatiu foarte mic liber si vroiam sa vad care model ar fi mai potrivit la dimensiuni)...aproape ca m-au refuzat si mi-au cerut socoteala de 2 ori de ce fac asta si totul s-a incheiat cu un veritabil "ma rog..." venit din partea domnului vanzator. Rusine sa le fie!
Livia  | #6514
Asa e! Cei de la Media Galaxy nu sunt deloc fair-play. Ar mai trebui verificati din cind in cind de cineva. Nici contractele lor nu sunt foarte corecte.
Robert  | #6515
Il inteleg foarte bine pe acest domn.
Va rog mergeti si va convingeti dvs, pentru a cere unui salariat de la raionul de electronice cateva lamuriri, trebuie sa il cauti intens........cu siguranta il vei gasi ascuns cu o colega pe dupa un raft stand la discutii aprinse....... se va uita lung la tine si cu rautatea unui om deranjat. Te va urma insa dar va cauta in max 5 secunde sa iti dea toate explicatiile necesare dupa care pleaca si te lasa fara cuvinte, sau intr-o bezna mare.....
Produsele.....asa este...si eu am patit la achizitionarea unui TV care la doar 2 zile a inceput sa scoata un tiuit atunci cand era oprit dar conectat la curent.....
Asa este......o afacere inceputa bine insa in acest moment, cu foarte multe lipsuri care din pacate, probabil, nu intereseaza pe nimeni.
un cumparator  | #6516
Am vrut un cablu S-video si mi-au dat un cablu TV simplu (400 mii), dar l-au schimbat dupa ce am vorbit cu seful de magazin.
Mai mult de atat si-au cerut scuze.....asa ca MULTUMESC
carmen  | #6517
si eu am cumparat din pacate produse de la aceiasi firma si fara sa fiu inspirata am luat in rate ,si mi-au facut actele cu nu stiu ce banca nus tiu unde are sediul
cred ca nu este firma mai neserioasa si niste banditi mai mari in toata Romania
isi bat joc de oamenii necajiti
vlad  | #6518
este un magazin cu pretentii europene dar cu o mentalitate romaneasca din pacate .o solutie ar fi ca angajatii sa cunoasca si sa demonstreze ca produsele lor din magazin functioneaza conform descrieriei din cartea tecnica bineintenes daca mai este si in romana
florin  | #6520
am luat un cintar electronic de la ei si cintareste cum vrea el. pina acum nu am aflat o greutate exacta de la el. dupa ce am citit ce scrie aici nu cred ca ma mai duc la ei ci direct la protectia consumatorului. ce produse de doi bani aduc astia.
Liviu  | #6521
Am patit acelasi lucru atunci cand m-am intors cu un monitor. Extrem de aroganti ... ii rog sa ma scuze ca i-am deranjat!
alt cumparator  | #6522
aveti dreptate! sunt niste nesimtiti! problema consta in modul de a lupta contra lor! trebuie sa va stiti drepturile in calitate de cumparator si anume conditii legate de garantie, modul de acordare, etc etc! in calitate de pagubit, daca nu ajungeti la intelegere amiabila cu cei de la magazin, va recomand oficiul pentru protectia consumatorilor! in cele mai multe cazuri ei iau masuri, si clientului i se inlocuieste produsul! intrati pe adresa oficiului de protectia al consumatorilor si cititi-va drepturile!
sunt argumente solide, si atunci cand " atacati" o garantie care e cu bucluc sau un vanzator nesimtit, acesta da in balbaiala! succesul e garantat, atunci cand va faceti ca sunati la protectia consumatorilor! incercati sa ii manipulati si sa nu fiti manipulati de catre ei1
Mihaela  | #6523
Aceasta problema se gaseste in majoritatea magazinelor..angajatii pur si simplu nu isi fac treaba, te trateaza cu dispret deoarece ai indraznit sa vii la ei sa cumperi ceva..oriunde ma duc sa fac cumparaturi, gasesc exact aceeasi reactie. eu am avut probleme si cu Altex..unde pe garantie mi-au scris alt produs, nu stiau date despre produse, etc...patronii ce pot face?sa-i pazeasca toata ziua sa-si faca treaba?
Vali  | #6524
Daca nu va desteptati sa nu mai cumparati de la astfel de magazine, ele vor inflori pe spinarea noastra. Nu realizati ca fara noi, cumparatorii, un magazin ca Media Galaxy nu ar exista? Deci, nu e vina lor, e vina noastra ca le cumparam produsele.
unu  | #6525
Vorbiti degeaba
eu  | #6526
Pentru ca acum in magazine nu se mai gasesc vanzatori de meserie ci salariati angajati pe pile si relatii. Care patron de magazin cauta personal calificat in aceasta meserie ? Nici unul , numai sa arate bine ca despre maniere ... ce sa mai spunem .Ar trebui scoliti pe la magazinele de afara si nici asa nu se vor invata , ca asa-i romanul .
Maria  | #6527
Ocaziile in care ni se ofera servicii normale (de catre aceasta firma, ori de catre altele) sint exceptii si in aceste conditii parca tot noi ne simtim indatorati! Mi se pare corect sa iti schimbe cablul -fie el S, TV, USB, etc. - ba mai mult, pentru asa ceva nici nu ar trebui sa vorbesti cu seful de magazin. Corect ar fi sa te duci la un ghiseu unde se pot returna bunurile!
In vara anului trecut am avut parte de o experienta extrem de neplacuta la Media Galaxy. Greseala mea (vedeti ce repede ne asumam greselile de cumparatori?) a fost ca am iesit din magazin pe unde nu trebuia - adica pe la `intrare`. Paznicul/gardianul, ori cum s-o mai fi numind, a inceput sa racneasca la mine si, din vorba in vorba, mi-a spus ca ma si pocneste, daca e nevoie...Eram insotita de un coleg care nu stie romana si am crezut ca intru in pamint de rusine. Taraboiul s-a sfirsit cu venirea sefului de magazin (o fi acelasi?), care mai apoi si-a cerut scuze pentru incident. Dar cum se poate ca un simplu angajat sa ridice tonul, intr-o asemenea masura, la un client? Avea dreptate cel care a scris ca noi toti sintem vinovati - n-ar trebui sa le suportam magariile si abuzurile.
ion ionescu  | #6528
nu cred ca cei de la Media se comporta urat cu clientii.eu personal sunt client fidel si nu pot sa-le reprosez ceva.Da este adevarat uneori cam trag de un baiat de pe raion...dar am discutat cu unul...si la 5 mil pe luna si 2 libere tot intr-o luna parca nu alergi dupa fiecare"client".pentru ca sunt si tot felul de "figuranti"care sunt "interesati "de produse.dar sa recunoastem preturile sunt ok iar angajatii la fel.si apoi hai sa fim realisti cu domnu` cu telefonul de 10 mil:cine da 10 mil si nu verifica un telefon.trebuie sa fii "slow".asadar sa lasam Media in pace si hai sa recunoastem ca este nr. 1 in Romania
radu  | #6529
nu vreau sa fiu aparatorul lor, nu lucrez acolo , in mare aveti dreptate dar eu am fost bine tratat cred ca mai conteaza si cum te adresezi si cum stii sa ceri un lucru ,chiar m-am intors sa reclam ca lipseste un cablu de alimentare de la un calculator si mi-au dat altul
si chiar nu am inteles care e problema , cand a cumparat telefonul acesta nu functiona? s-a stricat dupa problema e a firmei producatoare mai bine ne spunea ce marca de telefon e ca sa nu patim la fel
radu  | #6530
alta opinie nu poate fi spusa sau e contrara politicii ziarului
banditu  | #6531
O FIRMA DE DOI BANI !!!!!! IN FRUNTE CU CEI DIN CONDUCEREA LOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BANDITU  | #6532
SA LE FIE RUSINE CELOR DE LA CONDUCERE!!!!
Anonim  | #6533
Ar trebui scris un articol si despre Gima care pune pe raft un pret si la casa altul. Mi s-a intamplat in mai multe randuri sa cumpar produse si pretul sa difere bineinteles in dezavantajul meu. Cand am vb cu seful de magazin acesta mi-a spus mai inati sa consult catalogul cu produse. As fi curis sa vad toti clientii cu cate un catalog in mana comparand poza cu produsul
eu-s  | #6534
vb degeaba.... ar trebui ca unii sa invete mai intai sa vorbeasca si pe urma sa intre intr-un magazin de genul..."MEGA Galaxy"
angajat MG Bucuresti  | #6535
Depinde si de client , multi vin cu multe pretentii si nici macar 5 ron nu lasa .....credeti ca la un salariu de 500 ron din care mai taie si imputari pentru produse lipsa la inventar si dupa 10 ore de munca in picioare, descarcat camioane de marfa si aranjat la linie tot raionul iti mai arde de pretentii la servicii europene ....
Sa fim seriosi suntem platiti prea putin pentru cat muncim ......e normal sa o mai si dam in bara .......la urma urmei suntem si noi oameni nu roboti japonezi cum ar vrea sefii nostri .........multi suntem studenti sau cu o facultate terminata ceea ce majoritatea sefilor nostri nu prea o au............achizitiile sunt varza , relatiile cu publicul la fel .........va-ti intrebat vreodata cate are de facut un Asistent Vanzari caci asa ne numim ........mult prea mult pentru un salariu asa mic ........rusinos ..........
Un om  | #6536
La Bricostore cand am cumparat parchet triplustratificat din bambus , pe placuta atasata pe raft era 79 lei - 18 mm grosimea bucatii de parchet, si angajatii de acolo ne-au spus ca nu mai au acea grosime, ci de 17 mm dar la acelasi pret. Iar daca aveau de 16 ....-14 mm era tot la acelasi pret, spuse de angajatorii de la Bricostrore. E cea mai mare prostie ... mint cu preturile , sunt puse cu totul altele acolo.
PETRISOR EX client MEDIA gALAXY  | #6537
de la media galaxy o camera video,una digitala,un minisistem de sunet,un cuptor si o plita toate in jur da 5500 ron si NU AM INSTRUCTIUNI DE FOLOSIRE LA NIMIC (cel putin nu in romana sau engleza) am fost de nenumarate ori la ei deoarece,imi cereau sa revin de fiecare data motivand ca le au pe mail si nu le merge sistemul, ba ca nu au nu stiu ce program care sa descarce pana am ajuns la directorul de magazin (maal vitan) care a promis ca se va ocupa personal dar nu a mai fost de gasit. am depus si o reclamatie la opc cu nr de factura si tot tacamul dar degeaba.
ce ma supara cel mai tare este faptul ca am cumperat produse de marci cunoscute(SONY,LG,ARISTON)si aveau instructiunile in: poloneza,slovaca,rusa si alte limbi de genul asta.tot ce am putut face a fost sa nu mai cumpar de acolo si pot sa spun ca mai aveam destule de luat deci au pierdut binisor(plasma masina de spalat cu uscator,aspirator cu samponare)am preferat reprezentantele.
VA RECOMAND SA FACETI LA FEL
PETRISOR EX client MEDIA gALAXY  | #6538
iar cu privire la motivatiile angajatilor nu pot spune decat ca: va meritati soarta, caci stati in conditiile respective. nu puteti lasati pe altcineva care poate.nu poate nimeni vor mari salariile sau vor micsora programul.altfel voi va faceti ca munciti ei se fac ca va platesc iar noi clientii avem probleme pe bani nostri.
efectiv cumparam probleme pe bani.
oricum va asigur ca nu vom mai interactionaasa ca nu-mi mai fac probleme.
dan  | #6539
stirea cred ca e incompleta si anume: ,,a fost refuzat pe motiv ca nu l-a verificat``Cred ca motivul(dar stirea nu spune)a fost certificatul de garantie care a fost completat cu seria telefonului si dupa cum stiti trbuie semnat de beneficiar dupa ce se convinge ca functioneaza.Vinzatorul nu l-a schimbat fiindca nu mai avea-cred-allt certificat de garantie in alb si deci nu putea la rindul lui sa returneze produsul cu certificatul completat la diller.Deci asigurati-va ca un produs functioneaza inainte sa semnati garantia alfel o sa aveti de alergat
exquisite  | #101498
media galaxy, in special cei din carrefour baza3 iasi sunt niste mizerii ordinare de oameni, handicapati si imbecili care habar nu au ce vand , habar nu au sa ti dea detalii despre produse, niste belivaci proaste, oi becaliste, nu mai cumparati fratilor din stana meeehehehedia galaxy.
cornel  | #101499
media galaxy, in special cei din carrefour baza3 iasi sunt niste mizerii ordinare de oameni, handicapati si imbecili care habar nu au ce vand , habar nu au sa ti dea detalii despre produse, niste belivaci proaste, oi becaliste, nu mai cumparati fratilor din stana meeehehehedia galaxy.
marrius  | #109238
eu am luat un telefon in 2005 am platit rate la el tel valora 15 mil sa zic asa o suma si acum mai vor 65 de milioane comisione si intarzieri de plata numai in anul 2009 am platit aproape 15 milioane:)) e strigator la cer cu acesti hoti
tucu  | #112240
Voi nu vedeti ce fata de hermafrodit are seful de magazin !
asta spune tot.Si pe deasupra e si plin de nesimtire si lipsit de responsabilitatea data de acest post.
Si mai este un magar de sef de magazin pe care o sa il vedeti in M.G.-CARREFOUR FELICIA , un infatuat care crede ca le stie pe toate, cu fata de golanas.
In rest ... toate cele bune si sa nu aveti necazuri cu produsele cumparate.Service-ul din ROMANIA e cel mai "profesional" din toata lumea.
NoName  | #153853
care tot comenteaza sa vina sa lucreze o saptamana la mediagalaxy sa vada cum e.. sa suporti toti imblecilii care se cred buricul pamantului, sa te frece la cap ca nu sunt vanzari, sa nu ai decat 2 zile libere pe luna si un salariu de nimic pe care ti-l opresc pe inventare..mai fii dragut si amabil cu clientii daca poti..comentatii de firma nu de angajati ca de la ei pleaca regulile cu returnarea produselor nu le facem noi ca angajati.
mihai  | #190612
asa-i cum spune-ti voi ; nici eu nu ma mir la cat de pe spate sunt angajati (la ce salar le da - in jur de *** ron + bonuri - nu ma mir ca nu baga in seama clienti - poate daca ar fi ceva mai motivati - poate atunci ; cat despre sefii de magazin - am intalnit 3 dintre dintre ei in magazine diferite Altex si Media Galaxy - v-ati speria - eu unul nu i-as numi sefi de magazin - poate mai degraba ceva "maimute scapate de la zoo") ; chiar imi zicea un fost angajat acum citeva zile ceva ca am ramas socat - "cum ma trateaza clientii - asa-i tratez si eu pe ei" - si nu va plange-ti de ceea ce v-ar spune seful de magazin ca si asa nu-l intereseaza - chiar v-ar indemna sa merge-ti la OPC pt ca nu o sa ave-ti nici o rezolvare ; eu unul le-am tras TZAPA .. mi-au livrat un produs de 2 ori si sunt ffff fericit - ca sa vede-ti prostia din magazinele lor - da-ti peste un angajat nou care lucreaza pe raionul de frigidere
Roxana  | #491260
Mi-a ajuns tigaia, indoita. Am sunat la ei, m-au pus sa dau e-mail la contact si cu poza tigaii indoite. Dupa 3 zile nici un raspuns. Dupa alte 3 telefoane in care mi-au zis sa am rabdare, mi-au zis(telefonic) ca o sa primesc un email,in care voi primi datele de returnare, apoi in 7 zile imi vor da un raspuns. Raspuns la ce?
Vai mama lui de mediagalaxy !!!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1664 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013890 (s)