News Flash:

Tentativa de suicid din cauza iubitului

17 Februarie 2004
859 Vizualizari | 0 Comentarii
Ieri dimineata, o eleva in varsta de 16 ani a fost transportata la Spitalul "Sf. Maria" din Iasi, dupa ce a incercat sa-si puna capat vietii. Anca T., din Iasi, a inghitit 30 de tablete de eritromicina, deoarece s-a certat cu iubitul. Adolescenta a ajuns la spital cu dureri stomacale si varsaturi. Dupa efectuarea spalaturilor gastrice, Anca a fost transferata in Clinica de Gastroenterologie, deoarece ingerarea unei doze mari de eritromicina poate duce la afectiuni gastrice. (M.O.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1336 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020528 (s)