Diete si regimuri

Terciul de hrisca, alegerea nutritiva la micul dejun care te ajuta sa slabesti

Publicat: 26 apr. 2016
7

Daca vrei sa incepi ziua bine, o alegere excelenta pentru prima masa a zilei este hrisca, pentru ca acest aliment accelereaza metabolismul. Potrivit healthyfoodteam.com, medicii au demonstrat ca hrisca are numeroase efecte pozitive asupra intregului organism, imbunatatind memoria si capacitatea de concentrare, fiind ideala pentru diabetici.

Hrisca poate fi utilizata si pentru a prepara masti naturale pentru ten, care imbunatatesc calitatea pielii. Ceea ce se cunoaste mai putin este faptul ca hrisca este mai nutritiva si mai sanatoasa decat toate celelalte cereale.

Chiar daca are o cantitate mare de carbohidrati, este bogata in proteine, minerale si antioxidanti. Contine o cantitate mare de aminoacizi, fier, potasiu, vitamina B si magneziu, fiind recomandata de medici persoanelor care sufera de anemie, hipertensiune si boli ale ficatului.

5 motive pentru care ar trebui sa mananci mai des hrisca

Cum se prepara terciul de hrisca
Terciul de hrisca se prepara extrem de simplu. Turnati 350 de ml de apa intr-un ibric, iar in momentul in care incepe sa clocoteasca, adaugati hrisca (aproximativ o ceasca) si lasati sa fiarba cateva minute. Strecurati lichidul. Puteti consuma oricata hrisca va doriti, ca atare sau asezonata cu sos de soia.

Persoanele care au ales sa manance hrisca dimineata au reusit sa slabeasca pana la 5 kg in numai doua saptamani.

Pentru o detoxifiere blanda de cateva zile, se recomanda hrisca, in orice cantitate vreti, cat mai multa apa si fructe si legume proaspete, bogate in fibre, esentiale pentru o digestie sanatoasa.

Remediu de curatare a colonului pe baza de iaurt si faina de hrisca





Adauga un comentariu