News Flash:

Tester a lansat noua strategie de comunicare Ford

30 Iunie 2006
1761 Vizualizari | 0 Comentarii
• Dealer-ul zonal Ford, Tester, a lansat ieri noua strategie de comunicare a Ford la nivel european • Intitulata "Simte diferenta", strategia a fost lansata pe Esplanada Palatului Culturii • Evenimentul va avea loc timp de trei zile de ieri si pana duminica • Tot cu aceasta ocazie au fost lansate, in premiera la Iasi, noile modele Ford Transit si Ford S-Max


Lansare pitoreasca pentru noua strategie de comunicare a Ford la nivel european. Dealer-ul zonal Ford, Tester, a ales o locatie speciala pentru acest eveniment deosebit. Astfel, noua strategie de comunicare, intitulata "Simte diferenta", a fost lansata pe esplanada Palatului Culturii, unde au fost aduse in premiera si noile modele Ford Transit si Ford S-Max. Evenimentul are loc timp de trei zile, in perioada 30 iunie - 2 iulie. In aceste zile, iesenii vor putea conduce majoritatea modelelor Ford si vor putea profita de promotiile speciale oferite de Motoractive Leasing. "Simte diferenta" este mai mult decat un nou stil de comunicare cu clientii. Este un element cheie al unei strategii total diferite, pe care clientul o va observa, incepand de la design, dezvoltarea produselor si fabricarea lor, pana la vanzari si marketing. Practic, acest slogan reprezinta invitatia adresata clientilor de a se convinge ca Ford este diferit de competitorii sai, precum si dovada ca Ford livreaza stil si substanta fara a face compromisuri. "A simti este invitatia lansata de Ford, iar diferenta poate fi: o inovatie mecanica sau tehnologica; o diferenta de textura pe care o simti cand te urci in masina; o diferenta estetica de culoare sau stil; diferenta pe care fiecare consumator o simte in fiecare aspect al marcii Ford", a declarat Corneliu Rusu, director de vanzari Tester Group. Primul element care face diferenta este noua directie de design care va fi folosita de Ford in conceperea viitoarelor sale modele - designul kinetic. Kinetic design exprima energie in miscare si a fost dezvoltat special pentru a reda caracteristicile dinamice ale masinilor Ford.



De asemenea, Ford S-Max este un concept revolutionar care pune in practica noua directie in care se va dezvolta gama Ford. Un design fluid, dinamic, o sportivitate caracteristica modelelor cu ambitii de competitie, un confort si o modularitate interioara care tradeaza spiritul premium, o spatialitate si o functionalitate care incanta orice familie, indiferent cat de numeroasa. Este conceptul SAV (Sport Activity Vehicle) de la Ford. In schimb, noul Ford Transit se bazeaza pe o experienta in munca de 40 de ani si pe posibilitatea de a fi configurat atat in varianta cu tractiune pe puntea fata, cat si pe puntea spate.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1255 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014621 (s)