News Flash:

Tinerii de succes prefera BMW si Ferrari

5 Mai 2010
609 Vizualizari | 0 Comentarii
Un studiu american realizat intre barbatii tineri de succes ai lumii arata ca BMW si Ferrari sunt marcile de lux cel mai apreciate de acestia. Brandurile auto preferate de tinerii barbati de afaceri de succes (25-30 de ani) sunt BMW si Ferrari. Acesta este rezultatul unui studiu american realizat de compania newyorkeza L2 cu ajutorul a 450 de barbati si femei cu venituri ridicate si foarte ridicate care fac parte din asa-numita "Generatie Y" (nascuti intre 1982 si 1995). Pentru a intari gradul de reprezentare al studiului, in sondaj au intrat barbati si femei din 45 de tari ale lumii, rezultatele putand fi astfel considerate globale. Conform organizatorilor acestui studiu, rezultatele reprezinta cel mai bun indicator al viitorului brandurilor premium, in conditiile in care este foarte putin probabil ca oamenii de afaceri deja maturi sa-si schimbe radical gusturile in decursul urmatorilor 20-30 de ani.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1281 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017869 (s)

loading...