News Flash:

Topul masinilor care isi pierd valoarea

20 Octombrie 2009
1294 Vizualizari | 0 Comentarii
Topul masinilor care isi pierd valoarea
Afisat la 18:43

Este stiut faptul ca o masina noua isi pierde cel putin 40 la suta din valoare, in cazul in care proprietarul se decide sa o vanda, procentul crescand exponential cu cat trece mai mult timp.

Insa exista cateva marci de masini care se devalorizeaza mai repede, iar printre acestea se numara SUV-urile.

Potrivit unui top realizat de Forbes pe primele locuri de masini care isi pierd valoarea cel mai repede se afla Audi A5 si BMW X5.

Tot in top se afla masinile care sunt catalogate ca fiind obisnuite sau cele care sunt produse de companii aflate in dificultate financiara. In aceasta categorie ar putea intra cu succes Kia Sedona, Lincoln Town Car, Chrysler Sebring si Dodge Grand Caravan.

In vreme ce intelepciunea populara sustine ca o masina isi pierde 20 la suta din valoare in momentul in care iese pe poarta dealer-ului si 65 la suta dupa primii cinci ani, modelele mentionate anterior pierd fiecare 67 la suta din valoare dupa primii doi ani si nu mai putin de 82 la suta din valoare dupa primii cinci ani.

Criza economica nu ajuta nici ea la mentinerea valorii masinilor. Vanzarile globale de masini au scazut cu 23 la suta in septembrie 2009 fata de aceeasi luna a anului trecut, iar specialistii sustin ca cele mai cautate masini, la ora actuala, sunt cele care au o durata mai lunga de viata.

In spatele cifrelor

Pentru a afla care sunt masinile care isi pierd cel mai repede valoarea, Forbes a luat in calcul valoarea reziduala dar si o serie de alti factori care ar influenta acest lucru.

Mike Quincy, analist economic pentru Consumer Reports, este de parere ca perceptia consumatorilor asupra marcii unei masini este deciziva pentru scaderea valorii de piata. De aceea nu este nici o surpriza faptul ca masinile Kia si Chrysler sunt in fruntea listei.

Kia sunt percepute ca masini "de duzina", iar problemele pe care management-ul Crysler le-a avut in ultimul timp s-au reflectat si asupra scaderii increderii consumatorilor in marca respectiva, sustine Quincy.

Cat despre prezenta SUV-urilor in topul masinilor care isi pierd cel mai repede valoarea aceasta este cel mai usor de explicat. Pe timp de criza economica, combustibilul este din ce in ce mai scump, iar clasa de mijloc, care constituie in general target-ul acestor modele.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2632 (s) | 22 queries | Mysql time :0.149980 (s)

loading...