News Flash:

Tot mai multi utilizatori maturi acceseaza Internetul in Romania

18 Decembrie 2009
690 Vizualizari | 0 Comentarii
Tot mai multi utilizatori maturi acceseaza Internetul in Romania, cea mai activa categorie ramanand cea a persoanelor cu varsta intre 20 si 24 ani, potrivit rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro, informeaza un comunicat. Potrivit rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro, derulata, timp de o luna, pe aproape 2.000 de site-uri din Romania, pe un esantion reprezentativ de peste 125.000 de respondenti, profilul utilizatorului roman de Internet arata o maturizare a celor care folosesc acest mediu. Astfel, cea mai activa categorie de varsta ramane cea a utilizatorilor intre 20 si 24 de ani (21, 96%), insa castiga teren si categoriile mai varstnice: 30 - 34 ani (11,71%), 34 - 39 ani (10,24%), 40 - 49 ani (12,51%), 50 - 59 ani (6,03%) si 60 de ani sau mai mult (1,50%).
Pe sexe, barbatii domina Internetul autohton, ei reprezentand 53,24% dintre utilizator, in timp ce femeile reprezinta 46,76%. Studiul arata si ca 43,62% dintre internautii romani au absolvit o forma de invatamant superior si/sau postuniversitar, iar 32% au studii medii. Pentru romani, subiectele de cel mai mare interes pe Internet sunt stirile, e-mailul si social media, respectiv bloguri si forumuri. Conform trafic.ro, barbatii acceseaza si site-uri de comert electronic si tranzactii financiare (19,63%), site-uri auto (41,11%), urmaresc clipuri/ filmulete (31,76%) si joaca jocuri online (21,14%).
Rolurile in achizitia bunurilor sunt si ele impartite pe sexe. Pentru produse de larg consum (alimente, bauturi, produse pentru ingrijirea casei, produse de igiena etc.), femeile hotarasc singure in proportie de 59,34% fata de doar 43,5% dintre barbati. Acestia decid insa privind achizitia de produse electronice sau electrocasnice in proportie de 50,84%, aproape dublu fata de procentul femeilor in aceeasi situatie (26,39%). Pentru obiecte de mobilier sau decor, deciziile se iau preponderent in cuplu pentru 63,14% dintre femei si 64,57% dintre barbati. Studiile demografice trafic.ro s-au desfasurat online pe plan national in perioada 17 noiembrie-7 decembrie 2009, pe un esantion reprezentativ de 127.699 de respondenti, cu o marja de eroare de 3%.
Ttrafic.ro este serviciul de monitorizare si analiza in timp real a audientei web din Romania ce permite compararea performantei a peste 45.000 de site-uri din ".ro".
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1278 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014600 (s)