News Flash:

Toyota vrea sa reduca preturile cu 30%

23 Iunie 2010
660 Vizualizari | 0 Comentarii
Constructorul japonez încearca sa devina la fel de competitiv ca rivalii Volkswagen si Hyundai. Pentru asta, Toyota tinteste o reducere a preturilor cu 30%. Toyota încearca sa îsi consolideze pozitia de lider în topul celor mai mari producatori mondiali de automobile cu o strategie ce urmeaza a fi aplicata în urmatorii ani. Constructorul japonez intentioneaza sa adopte o noua strategie de reducere a costurilor, capabila sa duca la o scadere a pretului modelelor sale cu aproximativ 30% pana cel tarziu în 2013. Toyota este fortata în acest moment sa devina un brand mult mai competitiv decat Volkswagen si Hyundai, rivali care se descurca foarte bine pe piete emergente, cum sunt China si India. Takeshi Shirane, manager senior în cadrul Toyota, a declarat ca preturile practicate de compania sa în prezent sunt cu 30% mai mari decat cele ale conglomeratului rival sud-coreean. Drept urmare, japonezii trebuie sa îsi readapteze politica de preturi la nivel mondial. Momentan, inginerii Toyota sunt siliti sa gaseasca solutii de design si productie pentru aproximativ 165 de componente de baza menite sa reduca costurile generale. Furnizorii globali sunt si ei invitati sa vina cu solutii. Adaptarea noului proiect a facut ca vechea procedura, de concentrare a echipelor de ingineri asupra unui singur model, sa fie abandonata. Noua strategie Toyota cauta sa se foloseasca eficient de resurse locale mai ieftine, chiar daca asta înseamna abandonarea unei matrite generale a unui model global, cum se întampla în cazul lui Corolla.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1246 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013420 (s)