News Flash:

Traseu de tramvai la standarde europene

5 Iulie 2000
1185 Vizualizari | 0 Comentarii
•Petru Garlea isi trimite oamenii la munca pe timpul noptii pentru a-i feri de insolatie Tronsonul de tramvai aflat intre Sala Sporturilor si Palatul Culturii se va numara printre putinele de acest fel din tara care vor fi modernizate dupa standarde europene. Costul total al lucrarilor, incepute in urma cu doua saptamani, a fost evaluat la circa 10 miliarde lei, tronsonul ce urmeaza sa fie refacut fiind din acest punct de vedere cea mai scumpa investitie a regiei de transport in comun. Costul investitiei este insa pe deplin justificat de proiectul dupa care va fi finalizata si de materialele utilizate. Tronsonul va fi refacut in intregime, ceea ce inseamna ca vechile componente vor fi eliminate. Fundatia tronsonului va ingloba un sistem de drenaj a apei rezultate din caderea precipitatiilor. Elementul pare lipsit de importanta, insa, stabilitatea tronsonului depinde capital de soliditatea fundatiei. Partea de sustinere a traverselor si a sinei are un dispozitiv de productie englezeasca destinat reducerii nivelului de zgomot si vibratii. Practic, intre sina si fundatie se va transmite doar cateva procente din nivelul de zgomot si vibratii emise de tramvaiele aflate in trafic. Amanuntul, foarte important, a fost inclus in proiect pentru protejarea impotriva zgomotelor si a vibratiilor a uneia dintre aripile Palatului Culturii. Sina - de constructie germana - care va fi montata s-a obtinut in urma contractelor de restaurare a patru tramvaie de epoca, incheiate de catre RATC cu muzeul de profil din Viena. Nu in ultimul rand, conditiile de lucru ale celor care vor finaliza lucrarea respecta ultimele normative emise de Guvern. Angajatii RATC, care vor efectua modernizarea tronsonului, vor lucra numai noaptea, deoarece, in timpul zilei ar avea de suferit de pe urma insolatiei puternice. "Speram ca pana la inceputul lunii septembrie sa dam in exploatare un tronson modern, care sa corespunda exigentelor traficului din oras. Tehnica a evoluat si acest lucru se va remarca in structura tronsonului care depaseste calitatea celui finalizat in Copou", a declarat Petru Garlea, administratorul RATC. Ovidiu MARDARE
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1179 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013733 (s)