News Flash:

Tratament antifonic al liniilor de tramvai

19 Februarie 2008
1053 Vizualizari | 1 Comentarii
• "Valoarea maxima a proiectului este undeva in jurul sumei de 20 milioane Euro. Cel mai costisitor traseu care va fi reabilitat va fi cel care cuprinde zona Cuza Voda - Targu Cucu", a declarat Maricel Gherca, directorul Regiei Autonome de Transport Public Iasi

Dupa mai multe runde de negocieri, reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au declarat ca in cele din urma a fost semnat contractul cu firma austriaca Martin Rose, care se va ocupa cu reabilitarea a 16 kilometri de cale de rulare din municipiul Iasi. Astfel, lucrarile vor incepe in luna martie si conform proiectului, firma austriaca trebuie sa finalizeze reabilitarea liniilor de tramvai in aproximativ un an si jumatate. Firma Martin Rose va reabilita sinele de tramvai din zonele Moara de Foc - Gara, Targu Cucu - Hotel Europa, Gara - Podul de Piatra, Pasajul Alexandru cel Bun - Podul de Piatra, Piata Chirila - Doi Baieti, Elena Doamna - Palat, Gara - Arcu - Bacinschi - Silvestru, precum si liniile de pe strada Petru Rares pana la Hotelul Continental si Filarmonica.

Trebuie precizat ca acestea reprezinta, totusi, doar o parte din cei 80 kilometri de linii de tramvai din intreg municipiul. Creditul initial de 15 milioane Euro, obtinut de catre RATP Iasi de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), va fi suplimentat cu aproximativ inca cinci milioane Euro pentru a putea fi finalizat proiectul. "Valoarea maxima a proiectului este undeva in jurul sumei de 20 milioane Euro. Cel mai costisitor traseu care va fi reabilitat va fi cel care cuprinde zona Cuza Voda - Targu Cucu. Totodata, in ceea ce priveste sinele din zona Tatarasi, avem asigurata finantarea, dar inca nu s-a organizat vreo licitatie pentru reabilitarea acestora", a declarat Maricel Gherca, directorul Regiei Autonome de Transport Public Iasi. Acesta a mai precizat ca aceste linii de tramvai ale garniturilor vor beneficia de solutii de izolare fonica si antivibratoare, astfel incat tramvaiele sa produca cat mai putin zgomot si sa aiba o stabilitate mai mare pe linii.

martin rose hotelul continental filarmonica ratp
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Prometeu  | #30220
Nu mai bagati bani aiurea in calea de rulare a tramvaielor domnilor specialisti de la RATP.
Atat timp cat are ecartamentul de 1000 mm in loc de 1435 mm cat este normal rebilitarea transportului in comun pe relatia tramvaie devine o gaura neagra.
Nu poti sa imprumuti bani grei de la banci UE pe care ii vor returna cetatenii ca sa consolidezi un transpport in comun SECOND HAND.
Schimbati ecartamentul si aduceti transportul electric din IASI la standarde UE
Daca nu agreati acest lucru, domnilor specialisti RATP, exista o singura solutie... DEMISIA
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1373 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019432 (s)

loading...