News Flash:

Tratamentul cu anticoagulante l-a bagat in spital

12 Februarie 2016
892 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7320 RON (+0.0003)
USD: 4.1950 RON (-0.0082)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Spitalul Prof Dr Nicolae Oblu
Un barbat a fost transportat in stare grava la Spitalul Prof. Dr. Nicolae Oblu (Neurochirurgie) din Iasi, dupa ce a suferit un hematom subdural. Pacientul in varsta de 66 ani lua un tratament cu anticoagulante orale. Barbatul sufera de o afectiune care presupune un risc mare de formare de cheguri de sange cu complicatii grave si chiar deces. Anticoagulantele scad riscul de aparitie a cheagurilor.

"Pacientul a fost adus la spital in coma si in urma investigatiilor de specialitate, s-a descoperit ca are un hematom subdural de mari dimensiuni. S-a administrat imediat tratament pentru redresarea sangerarii si pregatirea pacientului pentru interventia chirurgicala. Pacientul a facut acest hemtom pe fondul medicatiei de anticoagulante. Cel mai probabil, bolnavul nu a respectat indicatiile medicului cardiolog si nu a mers periodic pentru efectuarea testului INR, un test de sange care verifica eficienta si siguranta tratamentului", a declarat dr. Florin Gramada, purtator de cuvant la Spitalul Prof. Dr. Nicolae Oblu. Prognosticul medicilor privind evolutia starii de sanatate a pacientului este favorabil.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

neurochirurgie anticoagulant cardiolog hematom
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2086 (s) | 21 queries | Mysql time :0.081134 (s)