Diete si regimuri

Trucuri simple de detoxifiere

Publicat: 29 iul. 2020
detoxifiere
Trucuri simple de detoxifiere

Trucuri simple de detoxifiere. Dacă detoxifierea este atât de populară, se datorează faptului că mediul și modul nostru de viață ne poluează corpul mult mai mult ca niciodată. Obiectivul este dublu: eliminarea atât a toxinelor (substanțe chimice care provin din exterior) cât și a deșeurilor metabolice legate de funcționarea organismului. Dacă organele noastre (ficat, rinichi, intestine, plămâni, piele) sunt făcute să ne detoxifieze în mod natural, capacitatea lor poate fi depășită și se acumulează deșeuri. Această suprasarcină poate fi legată de o dietă prea bogată (în grăsimi și zaharuri), prea industrială sau de expunerea la poluare sau chiar la tutun, la consumul de medicamente.

Bea mai multa apa decât de obicei

Doi litri pe zi. Scopul este de a avea urină mai clară.

Opriți excitantii

Acestia conțin substanțe greu de descompus de catre ficat. Unul dintre obiectivele detoxifierii este tocmai de a-l scuti de eforturi suplimentare. Sfatul expertului: fără alcool, fără acid și cafea puțina (1 cană maxim pe zi). Adio ciocolată, teobromina sa este la fel de complicat de digerat ca și cofeina! Înlocuiți aceste băuturi cu apă cu suc de lămâie, ghimbir proaspăt ras și frunze de mentă.

Trucuri simple de detoxifiere. Începeți o dietă

Ne propunem o dietă hipotoxică de 10 zile. Pentru primele două zile, reduceți proteinele animale păstrând doar o porție de pește sau carne albă pe zi pentru prânz. Apoi, timp de 6 zile, farfuria devine veggie: 1/3 din leguminoase (mazăre împărțită, linte, fasole etc.) + 1/3 din boabe integrale (quinoa, orez, etc.) + 1/3 de legume. În cele din urmă, în ultimele două zile, reintroducem porția de proteine ​​la prânz. Și preferăm gatitul la aburi.

Creșteți ușor fibrele

Diferitii poluanți din alimente cresc munca de purificare a ficatului, dar și a colonului. Dacă stagnează, pot interfera cu absorbția corectă a nutrienților, dar mai ales pot trece în sânge. Pentru ca tranzitul să nu încetinească, fibrele sunt aliații tăi: pe lângă legume și fructe, pariați pe trei tipuri de semințe: psyllium, chia și semințe de busuioc. Se umfla pentru a forma un gel la contactul cu apa și înmoaie pereții intestinali.

Eliminați glutenul și produsele lactate

Luând o pauză de la aceste două categorii alimentare, se urmărește reducerea inflamației intestinale pentru a optimiza regenerarea microbiotei pentru a îmbunătăți eliminarea deșeurilor. Dacă vă simțiți mai bine, nimic nu vă împiedică să continuați zece zile pentru a maximiza efectele dezintoxicării.

Trucuri simple de detoxifiere. Mișcați-vă mai mult

Activitatea fizică promovează o mai bună oxigenare a sângelui. În special, plămânii care contribuie direct la eliminarea acizilor volatili care rezultă din degradarea proteinelor vegetale prin dioxidul de carbon expulzat. Pe scurt, când respirăm bine, ne purificăm fără să știm. Activități recomandate: înot, ciclism, jogging, yoga.

Sporirea antioxidanților

Când curățăm corpul, eliberăm radicalii liberi care afectează celulele. Pentru a-i neutraliza, trebuie să crești cantitatea de antioxidanți.

Transpira

Transpirația nu te face să slăbești, dar îți permite să evacuezi poluanți. În timp ce transpirația este în mare parte apă, transportă multe toxine metabolice. Prin urmare, practicile care fac posibilă creșterea acesteia participă la procesul de curățare.





Adauga un comentariu