Magazin

Tu cat de des mananci oua? Beneficiile uimitoare pe care le au

Publicat: 08 mai 2014
1

Un studiu publicat de faimosul nutritionist Kris Gunnars in publicatia Businessinsider a demonstrat ca ouale ar trebui sa fie clasificate ca „super alimente„.

Iata 10 beneficii de care se bucura consumatorii de oua
1. Ouale sunt cele mai hranitoare alimente de pe planeta
Un ou prajit contine vitamian A, B5, B12, B2, fosfor, seleniu, dar si vitamina D, E, K, B6 calciu si zinc. Acelasi ou are 77 de calorii, 6 grame de proteine si 5 grame de grasime „sanatoasa”

Citeste si: Au gasit doua oua Kinder intr-o masina. Politistii au ramas socati cand le-au deschis

2. Ouale au mult colesterol, insa nu afecteaza colesterolul „rau” din sange.
70% dintre persoanele care manaca oua, nu sufera modificari ale colesterolului din sange.

3. Ouale maresc colesterolul „bun”
Persoanele care manaca doua oua pe zi timp de 6 saptamani au gradul de HDL (colesterol „bun”), cu 10% mai mare.

Citeste si: Dieta cu oua fierte si grepfrut te scapa de 7 kilograme in doua saptamani

4. Ouale transforma LDL, colesterolul „rau”, astfel incat riscul de boli cardiace scade
LDL este colesterolul „rau”. Nu multi oameni stiu ca un aspect foarte important al acestui LDL este dimensiunea moleculelor. Cu cat sunt mai mici, cu atat sunt mai periculoase. Consumul de oua mareste aceste molecule.

Citeste si: 5 alimente nesanatoase pe care le consuma si nutritionistii

5. Ouale contin substante care ajuta la sanatatea ochilor
Luteina si zexatina sunt doi antioxidanti extrem de importanti pentru sanatatea ochilor. Procentul de oxidanti din corp se tripleaza intr-o luna si jumatate, daca o persoana consuma 2 oua pe zi.





Comentarii
  • cele 10 beneficii care va sa zica si de fapt ca asadar si prin urmare – sunt 5.
    cei 4 erau 3, Luca si Matei.

Adauga un comentariu