International

Un anteprenor japonez trimite culturişti fără cămașă să livreze mâncare clienților săi. Majoritatea clienţilor sunt femei

Publicat: 27 oct. 2020
Masanori Sugiura, proprietarul restaurantului sushi Imazushi din Anjo, livrează produsele într-un stil unic
Masanori Sugiura, proprietarul restaurantului sushi Imazushi din Anjo, livrează produsele într-un stil unic

Un restaurant de sushi din centrul Japoniei încearcă să crească cererea lentă în timpul pandemiei coronavirusului, trimițând culturişti fără cămașă să livreze mâncare clienților săi. Serviciul supranumit „Delivery Macho” a fost înființat de bucătarul-șef Sugiura, în vârstă de 41 de ani, Masanori Sugiura, care este, de asemenea, un culturist care participă la diverse competiţii

Sugiura și-a recrutat prietenii care lucrau la sălile de fitness pentru a lucra că personal de livrare a sushi, deoarece aceștia au rămas fără muncă în timpul pandemiei.

Prețurile preparatelor sushi au rămas la fel

Totuși, restaurantul şi-a păstrat preţul produselor din sushi. Patronul restaurantului nu a crescut suma cu care oamenii cumpără sushi, iar singura condiție este că clienții să comande de minimum 7000 de yeni (66 USD) pentru a avea un ”gust” al macho-ului de livrare. Afacerea pe care o deţine culturistul este una de familie iar acesta se afla la a 3-a generaţie care conduce restaurantul tradiţional japonez. Totuşi, pandemia i-a limitat cu mult câştigurile pe care le avea înainte de aceasta.

Promoția a fost o senzație pe Twitter, iar Sugiura primește până la 10 comenzi pe zi cu câștiguri lunare din serviciu de aproximativ 1,5 milioane de yeni. De menţionat este ca, cum era şi de aşteptat, cei mai importanţi clienţi sunt persoanele de gen feminin care s-au declarat surprinse de decizia patronului de restaurant cu specific japonez.

Comenzi din mai multe localităţi

Restaurantul primește în principal comenzi de la Nagoya, dar le accepta pe cele din afara orașului și până la Tokyo și Osaka dar pentru comenzi mai mari.

Imazushi, care oferă în mod obișnuit hrană pentru servicii și grupuri de pomenire, a suferit inițial de pandemie. Veniturile sale obișnuite de 100 de milioane de yeni (940.000 de dolari) pentru trimestrul aprilie-iunie au scăzut la 10 milioane de yeni, iar Sugiura, de 41 de ani, a fost obligată la un moment dat să reducă numărul de angajați de la 50 la 4 Pe măsură ce alte restaurante au început să ofere servicii de livrare, Sugiura a decis să-și distingă afacerea folosindu-și corpul.

Bucătarul-șef, care a început să lucreze la sala de gimnastică când avea 20 de ani, a început să participe la competiții și a fost clasat pe locul trei într-un campionat mondial de culturism chiar în luna februarie.

Între timp, majoritatea concurenților săi nu mai lucrau ca angajați la sala de sport, întrucât facilitățile lor s-au închis în timpul pandemiei. „Am început acest lucru pentru distracție împreună cu un grup special selectat de cinci culturişti”, a spus Sugiura.

Sugiura caută în prezent potențiali curieri în Tokyo, unde a primit o mulțime de comenzi în ultimele zile. Visul acestuia este de a extinde, mai întâi, afacerea la nivel național, iar ulterior să o poată implementa chiar la nivel mondial. Acesta mai dorește să organizeze chiar spectacole a preparării sushi în stil macho, în străinătate.

„În viitor, aș vrea să încerc să organizez spectacole de preparare a sushi-ului ‘macho’ în străinătate”, a spus el.

.





Comentarii
Adauga un comentariu