Actualitate

Un barbat a fost lovita mortal de tren in Iasi – FOTO / UPDATE

Publicat: 16 aug. 2019
Editia PDF
11 Oct. 2019

UPDATE: Din informatiile primite de la reporterii Cotidianului Buna Ziua Iasi, un barbat a fost lovit mortal in aceasta seara de trenul care mergea pe ruta Cluj-Galati. La fata locului se afla mai multe echipaje de politie care continua cercetarile pentru a stabili cauzele producerii accidentului. Din pacate, echipajul SMURD nu a putut face nimic pentru a salva viata barbatului.

In urma cu cateva minute, in dreptul pasajului Canta din Iasi, un om a fost lovit de un tren. Din primele informatii se pare ca acesta si-a pierdut viata imediat dupa impact.

EXCLUSIV! Un barbat s-a aruncat in fata trenului in zona Frumoasa – FOTO

Vom reveni cu detalii



loading...

Comentarii
  • „Un barbat a fost lovita mortal de tren in Iasi – FOTO / UPDATE”…..ziaristii p.u.l.ii.Un BARBAT a fost LOVITA mortal de tren..dezacord

  • E adevărat că în astfel de cazuri pietonul are vină evidentă, dar întreb și eu ceva: dacă sunt atâtea accidente de acest gen în oraș, în locurile unde pietonii traversează direct peste liniile ferate ( Kaufland Nicolina, Piața Alexandru cel Bun) de ce nu se impun Restricții de viteză pt trenuri în ORAȘ ?! De ce mecanicii accelerează în loc să reducă viteza în astfel de locuri?! Pînă se vor face pasaje supraterane sau subterane vor mai fi victime pe liniile ferate! Mecanicul chiar de ar fi robot ar trebui să știe locurile cu risc mare de accident din oraș!…

    • aici vorbim de sinucidere, e cu totul altceva. E într-o zona unde nu ai unde sa treci dintr-o parte în alta (în dreapta fiind gardul de la depoul de tramvaie). A ieșit în scurt în fata trenului din vegetație și a așteptat sa fie lovit de tren. A ieșit și deși era avertizat de semnalele de la locomotiva, s-a uitat spre tren și la apropierea acestuia s-a lăsat jos. Impactul nu îl poți evita (când iți iese în scurt), drumul de frânare fiind lung… Zici de limitări, dar oamenii trec haotic și prin tufișuri, în loc prin pasaje special amenajate. După mine acele pasaje ar trebui semnalizate, acustic și optic, sa fie atenți când suna soneria ca se apropie trenul (mai ales pe ceata) și vizibil când ai căștile în urechi.

      • La pasaje subterane și supraterene, nu ai sa vezi prea multi ca le vor folosi, omul va evita scările și tot pe unde vor ei vor trece, ca „e mai dea dreptul și nu ocolesc” . Cat trenul va trece prin oraș și vor exista oameni sinucigași sau care se grăbesc sa treacă prin fata trenului când el mai are 50 de metri pana în pasaj (te împiedici, pici … trenul nu poate frâna instant nici la 30 la ora), vor fi astfel de probleme … Sunt localități, sate unde trenul circula cu 120-140 prin ele și nu sunt atâtea cazuri cat sunt la Iași, Buzău, Pașcani, Suceava sau Bacău …

Adauga un comentariu
Anunturi bzi.ro Adauga anunt gratuit