News Flash:

Un bloc lasat fara apa calda o saptamana

9 Ianuarie 2009
1020 Vizualizari | 0 Comentarii
Mihai Albu
• Locatarii din blocul Y3 din zona bulevardului Independentei au intrat in noul an fara apa caldaO teava sparta le-a incurcat planurileApa a inghetat in tevi din cauza ca a fost oprita pentru interventiePentru a remedia situatia, echipele CET au intarziat mai bine de doua zile

Chiar la trecerea dintre ani, asociatia de locatari Y3 de pe strada I.C Bratianu s-a confruntat cu o serie de probleme legate de alimentarea cu apa calda. Imobilul din zona bulevardului Independentei nu a avut apa calda pana asociatia nu a angajat un instalator care sa le inlocuiasca teava sparta.

In aceste conditii, apa a fost oprita, urmand ca teava sa fie inlocuita. Numai ca teava era racordata la alte tevi care stau descoperite in lateralul blocului, deoarece CET demareaza o serie de lucrari de modernizare. In consecinta, apa a inghetat in tevi, locatarii ramanand fara apa calda. Afectate de intreruperea apei au fost 36 de apartamente, deoarece restul de 26 sunt racordate la centrale pe gaz.

"Teava s-a spart in subsolul blocului. Deoarece trebuia schimbata, apa calda a fost oprita in jur de 20 de ore. Deoarece s-a inchis, apa a inghetat. Am platit instalatorul cu 500 lei, suma ce va fi suportata de locatari. Problema e ca toate tevile sunt de cand a fost construit blocul, multe dintre ele aflandu-se intr-o stare avansata de degradare", a spus Mihai Albu, presedintele Asociatiei de Locatari Y3. Chiar si asa, reprezentantii asociatiei au facut o sesizare la dispeceratul CET pentru a cere ajutorul cu privire la dezghetarea tevilor. Numai ca angajatii centralei nu au dat dovada de promptitudine, intarziind mai bine de 48 de ore.

"Noi am anuntat dispeceratul pe data de 6 ianuarie, dar nu a venit nimeni. De abia acum au sosit (8 ianuarie- n.r.) sa faca reparatiile. Din cauza tevilor descoperite a inghetat apa. Sper sa se remedieze situatia", a mai spus Albu. Oficialii CET sustin ca in mod normal, interventiile se fac la putin timp dupa sesizare, dar in acest caz au aflat de acest caz de abia miercuri dupa-amiaza. "In mod normal, interventiile se fac cam intr-un sfert de ora. Noi am primit informatia de la dispecerat ieri (miercuri-n.r.), la ora 14.00. Acum avem echipe pe teren care vor rezolva situatia", a spus Constantin Ciofu, director Uzina de Furnizare a Energiei Termice (UFET).
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cet
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1379 (s) | 22 queries | Mysql time :0.024029 (s)