Stiri Turism

Un cuplu de turisti a luat cina in fata „Giocondei”, la Muzeul Luvru

Publicat: 16 mai 2019
9

Doi tineri au avut dreptul sa petreaca noaptea la Muzeul Luvru, dupa ce au castigat un concurs anual propus de institutia muzeala si de Airbnb. Ei au asistat la un concert in apartamentele lui Napoleon III, au luat cina cu Venus din Milo si au dormit sub piramida, scrie Le Figaro.

Daniela Molinari, o tanara de origine italiana si canadiana din Toronto, studenta la sectia de conservare a Universitatii Beaux-Arts din Newcastle (Anglia), a castigat in fata a peste 180.000 de candidati concursul lansat de Muzeul Luvru si de platforma Airbnb pentru a celebra 30 de ani de cand a fost amplasata piramida din sticla in curtea palatului regilor din Franta, potrivit Le Figaro. 

Tanara in varsta de 26 de ani a stiut, in 800 de semne, sa convinga cel mai bine juriul "cu indrazneala, prospetime si creativitate", ca este "oaspetele ideal al Mona Lisei", pe timpul noptii in Muzeu. In textul scurt, ea propunea Mona Lisei sa palavrageasca cu Leonardo la un pahar. "Nu am luat in serios povestea, nu credeam ca asta va merge", a afirmat Molinari. 

La apus, Daniela Molinari si invitatul ei, Adam Watson, in varsta de 29 de ani, au descoperit un pat pregatit sub mini-piramida de la intrarea principala. Inainte, ei au primit un tratament regal: cupe de sampanie in fata "Giocondei", cina in fata statuii Venus din Milo, mini-concert in salonul Napoleon III – si o vizita ghidata in muzeul gol. Plimbarea a fost printre capodopere, traversand 37 de kilometri de galerii si 35.000 de opere, admirand opere emblematice mai putin vizitate. 

Cei doi vizitatori s-au oprit in fata statuilor Renasterii italiene (Delacroix si Leonardo da Vinci), in fostele grajduri ale palatului, precum si in fata unei uimitoare "Pieta", de Rosso Fiorentino (1495-1540) care a fost deja prezentata cantaretei Beyonce, o obisnuita a locului. 

"Pieta", de Rosso Fiorentino, figureaza in videoclipul muzicienilor Beyonce si Jay-Z care a fost filmat la Luvru si care a fost vizionat de 160 de milioane de ori pe internet.





Adauga un comentariu