Local

Un director din Iasi si-a incuiat toti angajatii pe dinafara – FOTO

Publicat: 02 dec. 2012

@ Zilnic, angajatii unei institutii de stat sunt obligati sa pupe clantele birourilor unde isi desfasoara activitatea @ Desi s-au platit bani grei pentru montarea unui sistem de protectie a birourilor de la CFR Calatori, aparatura este defecta si tine oamenii mai mult pe dinafara @ Cu toate ca seful institutiei stie ca sunt probleme, acesta nu are de gand sa remedieze situatia @ „Am auzit ca au fost probleme. Trebuie sa avem o reclamatie scrisa, ca sa putem face ceva in sensul acesta”, este declaratia socanta data de Iordan Vintila, directorul Sucursalei CFR Calatori Iasi

Culmea investitiilor in Iasi! Intr-o institutie de stat a fost montata o aparatura de protectie, care nu functioneaza nici in prezent. Proiectul, gandit initial sa contribuie la securitatea societatii, s-a dovedit a fi o bataie de cap pentru angajati, si nu numai. Iordan Vintila, directorul Sucursalei CFR Calatori Iasi, a autorizat montarea unui sistem de protectie la intrarea in cladirea institutiei, in corpul B din cladirea de la Gara Mare a orasului. Este vorba despre un interfon care a fost pus in functiune imediat dupa ce intreaga Sucursala s-a mutat din vechea locatie, din Podul de Piatra, unde si-a desfasurat activitatea in ultimii 12 ani. Insa investitia in securitate nu a facut decat sa creeze panica si nervi in randul angajatilor si al celor care doresc sa intre in cladire. Interfonul nu functioneaza, usa este blocata, iar cei care vin cu treburi prin cladire trebuie sa apeleze la bunavointa unui salariat care are cartela. „Sunt salariat, dar nu am cartela, eu fac mai mult teren. Asta e, astept sa iasa cineva. Mai bat la geam la colegi. Interfonul este stricat”, a spus un angajat CFR.

Situatia nu este de azi, de ieri, ci de aproximativ doua luni. Mai mult de atat, deseori se intampla ca nici macar cartelele puse la dispozitie doar catorva salariati CFR sa nu functioneze. Banii publici par a fi cheltuiti in zadar. Rezolvarea problemelor este  amanata, desi pe parcursul renovarii cladirii din Gara mare s-au investit zeci de milioane de euro.

Angajatii CFR bat la geamuri

De cele mai multe ori, chiar si salariatii CFR Calatori mai raman pe-afara din cauza interfonului buclucas. Odata iesiti din cladirea proaspat renovata a institutiei, greu reusesc sa mai intre. In cele doua luni de cand a fost instalat, salariatii au apelat la mai multe metode pentru a li se deschide usa. Acestia fie bat in geam la colegii care au birourile amplasate la parter si cer ca un alt coleg sa se deplaseze si sa le deschida usa, fie suna pe altcineva din institutie sa coboare si sa le deschida. Salariatii de la Sucursala Calatori spun ca, de multe ori, pana si cartelele pe care le au la dispozitie nu functioneaza asa cum ar trebui. „Ati sunat la dispecer? Pai daca nu raspunde inseamna ca este defect. Nici acum nu l-au reparat. Au trecut doua luni de cand l-au instalat si a functionat doar cateva zile. Incercati sa bateti in geam”, a declarat un angajat.
Cu toate ca interfonul indica un numar de noua birouri unde se poate suna pentru a solicita deschiderea usii, la niciunul dintre numerele formate nu raspunde cineva. Angajatii de la Biroul Dispecer spun ca ei deschid mereu atunci cand sunt apelati. Acestia sustin ca sunt permanent la birou, insa problema este ca interfonul nu suna. Din cauza unor defectiuni, aparatul refuza sa sune. „Eu sunt aici non-stop. Mereu deschid cand suna telefonul, ca nu imi este greu sa apas pe un buton. Se intampla des sa nu functionze, sunt ceva probleme”, a spus un angajat de la Biroul Dispecer.

Directorul da vina pe dispecer

Conducerea CFR Calatori spune ca nu isi mai aminteste care este valoarea investitiei realizate din bani publici. Iordan Vintila recunoaste ca a fost informat despre problemele cauzate de interfonul cu pricina. Cu toate acestea, deocamdata nu ia nicio masura. Motivatia este una uluitoare: nimeni nu a formulat o reclamatie scrisa. „Nu mai stiu care este valoarea investitiei, dar am pus interfonul imediat ce ne-am mutat. Am platit doar aparatura, cablajul era facut, este al constructiei. Nu am achizitionat numai interfonul, am mai luat si niste senzori. Este vina dispecerului care nu vrea sa raspunda, il tine inchis. Am auzit ca au fost probleme. Trebuie sa avem o reclamatie scrisa ca sa putem face ceva in sensul acesta. Mai sunt si probleme de cablaj si cu cei de la telefonia mobila”,  a declarat Iordan Vintila, directorul Sucursalei CFR Calatori Iasi.



loading...

Adauga un comentariu