Actualitate

Un iesean a luat o teapa de zile mari dupa ce a fost abordat de agentul de vanzari al unei cunoscute companii! Este cea mai mare firma locala de profil

Publicat: 26 mart. 2019

@ Un barbat din Iasi care si-a achizitionat o locuinta noua in zona metropolitana a orasului a fost abordat la scurt timp dupa mutare de catre un agent de vanzari al unei cunoscute companii specializate in vanzarea usilor de interior si exterior @ Acesta a acceptat imediat oferta promitatoare a firmei Usi 365, mai ales ca aici erau incluse serviciile de montaj si garantia produsului pentru care compania facea reclama intensa @ In cele din urma, dupa o serie de intamplari neplacute, ieseanul povesteste ca s-a ales cu usi "de cea mai proasta calitate", fara garantie, si pe care a fost nevoit sa le monteze singur in noua locuinta

La inceputul acestui an, ieseanul Lucian C. si-a achizitionat o locuinta noua in zona Miroslava. La scurt timp, acesta a fost abordat de un agent de vanzari pe care l-a vazut de mai multe zile in zona respectiva. Astfel, barbatului i s-a facut o oferta din partea companiei Usi 365 SRL Iasi, specializata in comercializarea usilor rezidentiale, industriale si a accesoriilor. Acestuia i s-a promis faptul ca, in pretul usilor de calitate superioara, era inclus si serviciul de montaj, precum si o garantie de 5 ani.

Citeste si: Tanar cazut inconstient dupa ce a depus o reclamatie la politie

"Am cumparat o casa in Miroslava si a venit un agent de vanzari din partea companiei Usi 365. Stiam ca este o companie serioasa care se promoveaza si am acceptat oferta lor, desi pretul era unul destul de mare, in sensul ca, cu cei 3.650 lei se putea cumpara un numar dublu de usi, dar de mai proasta calitate. Au venit, au facut masuratori si au spus ca tot ei urmeaza sa vina sa monteze usile. Au spus ca pot face livrarea in 24 de ore, dar eu am zis sa astepte telefonul meu pentru a face livrarea. Am sunat la ei dupa doua saptamani, sa livreze usile, iar ele au ajuns dupa alte doua saptamani, adica la o luna de la data comenzii. Usile pe care le-am primit nu erau nici pe departe cele descrise de agentul de vanzari. De la imbinarile care nu se potriveau, la masuratori, era gresit. La pretul acela cumparai usi de lemn, dar pe acestea era aplicat un autocolant in culoarea lemnului, si doar la imbinari gaseai foarte putin placaj de lemn. Nici in zona incuietorii nu erau piese metalice in totalitate, unele fiind din plastic", povesteste Lucian C., client al companiei Usi 365 SRL Iasi.

Citeste si: A ramas socata cand a vazut cat are de platit la casa. Ieseanca a depus imediat reclamatie la OPC

Nu a primit aproape nimic din ce i-a fost promis

Deranjat de faptul ca produsul prezentat nu era nici pe departe cel descris de agentul de vanzari, ieseanul a luat legatura din nou cu reprezentantii firmei, in ideea ca este vorba despre o greseala care va fi remediata cat de curand. In plus fata de asta, dupa livrarea usilor, cumparatorul a aflat cu stupoare faptul ca vanzatorul nu se va ocupa si de montarea lor in locuinta.

"Le-am spus ca exista imperfectiuni la usi si ca materialele sunt de foarte proasta calitate, nu asa cum au fost ele descrise. Ei au spus ca "asa vin de la producator", dar mai bine nu spuneau acest lucru. Banuiesc ca sunt fabricate pe banda rulanta, dar atunci de ce au mai facut masuratori in casa mea? Cand a venit vorba despre montaj, ei au spus ca nu au oameni pentru asa ceva. Cand a venit vorba despre garantia de 5 ani promisa la oferta, au spus ca ea poate fi demonstrata cu bonul de cumparare. Dar cum vine asta, cum pot oferi garantie daca usile nu au fost montate de ei, ci m-am ocupat eu ulterior de acest lucru? Este ca si cum ai oferi garantie pentru paine, dar tu imi oferi doar faina si drojdie, nu si garantia lucrului bine facut. A fost prezentat un lucru fals pe care il consider un abuz", mai explica ieseanul Lucian C.

Citeste si: Iesenii depun 11 reclamatii pe zi la Protectia Consumatorilor

"A fost o reclama falsa, sunt lucruri facute pe banii mei"

Compania Usi 365 SRL a fost infiintata in anul 2014 si este administrata de ieseanul Gicu Lefter. Initial, reprezentantii companiei au sustinut ca nu au in baza de date clientul respectiv, insa acesta a fost contactat la scurt timp dupa ce reporterii BUNA ZIUA IASI au intrebat de cazul lui Lucian C.

"Am fost contactat telefonic si mi s-a oferit garantie de 2 ani pentru usi. Initial am vrut sa fac plangere la OPC, dar acum faptul este consumat, pentru ca m-am ocupat de montarea usilor si finisarea lor in cele din urma. Ei nu au acum ce sa mai repare, dar insista. A fost o reclama falsa, sunt lucruri facute pe banii mei, iar aceste lucruri trebuie vazute si de alti oameni pentru a nu se mai repeta", a mai povestit clientul Usi 365 SRL.

Reprezentantii "Celui mai mare magazin online de usi rezidentiale, metalice, antifoc, industriale, tocuri si accesorii pentru usi" – asa cum este prezentat magazinul, au sustinut initial faptul ca acest client nu exista in baza lor de date, apoi au revenit asupra acestei idei, refuzand insa sa ofere mai multe detalii.

"Exista o discutie in continuare intre departamentul de vanzari si clientul nostru. Nu este o situatie sa va spunem mai multe", au declarat reprezentantii Usi 365 SRL.

Firma din Iasi s-a dezvoltat rapid in ultimii ani, avand reprezentante in marile orase din Romania. Societatea infiintata in Iasi de catre Gicu Lefter a inregistrat afaceri anuale de circa 300 de mii de lei in primii ani de activitate, dupa care business-ul a explodat la o cifra de afaceri de 1.678.288 lei si profit de 977.487 lei in anul 2018.





Comentarii
  • Uși 365 SRL cred ca intrat în vizorul nu a vrut să facă un discount la usi pentru blocul din Sărăcie a lui Patronale si a atras furia ,,jurnaliștilor de doi bani ,,

  • Sint usi de doi bani si scumpe.Am luat si eu o usa de la ei pe care am dat destul de mult acum vreo 4 ani,700 si ceva lei,dar nu face.E placaj cu autocolant pe deasupra si o sticla mata care se curata f.f.greu,ramin urme oricit ai sterge.Nu mi-au montat-o ei ca firma dar ei i-ti trimit omul sa-ti monteze usile care trebuie platit nu este inclus montajul in pret,eu cred ca asa l-a informat pe om dar el nu a inteles.Probabil respectivul lucreaza mina in mina cu firma de usi.

  • Prețul reflecta calitatea ușilor, nu poți avea așteptări prea mari de la o usa care costa 400 – 500 lei. Cel mai deranjant lucru este faptul ca persoanele care colaborează cu vânzătorul in vederea montării ușilor sunt extrem de neprofesioniste, nu oferă bon fiscal, factura sau garanție pentru serviciile prestate. Din pct-ul meu de vedere trebuie sesizate organele abilitate pentru a lua măsurile impuse de lege.

    • Da, asa este, nu poti avea asteptari in cazul unei usi care costa 500-600 de lei. Dar atunci cand dai peste 900 lei/usa, precum in cazul expus mai sus, te astepti sa fie atenti macar la detalii.

      • la ce detalii??? fiecare produs are pretul lui in functie de model…. vezi ce ai cumparat, doar ai fost in magazin, nu???? usile se monteaza la fel , indiferent de model….. uite, eu am cumparat de la ei usi acum 10 ani si functioneaza foarte bine, nu s-au jupit, nu s-au stricat….. dar na… la rautati nu ne pricepem noi?????

        • Daca nu stiti detalii despre subiect, atunci nu va dati cu parerea, cum dvs ati spus „la rautati nu ne pricepem noi?”. Sunt usi care vin, prin comanda, cu defecte. In acest caz nu s.a facut referire la model, culoare sau altceva, ci doar la defecte! Usile au defecte!

          • pai cum?? nu e asta rostul tuturor discutiilor??? sa ne dam cu parerea???? asa…oriunde…oricand…despre orice……????? fara sa avem habar despre ce vorbim????

          • Ok, doamna!
            Fie asa cum ziceti dumneavoastra!
            Eu, una, m.am lamurit de profesionalismul firmei pentru ca am fost si eu pagubita, deci vorbesc in cunostinta de cauza!
            Continuati sa promovati neseriozitatea, pentru ca observ ca este unul din principiile dvs.!

          • Auzi coana Ramonă 365 , băgați in c…r, ideeile, parerile, rosturile discutiei tale, cuvintele si ușile .
            Văd ca tu nu ai habar ce vorbesti, nu te mai **** pe tine cu usile astea, is de doi bani. Au luat țeapă oamenii????? DA
            Care nu au avut ghinion bravo lor, insa sunt suficienți si care au luat, si cred ca isi pot spune parerea aici.
            De fapt de ce „pana mea te bagi in seama ca chilotii in c..r”?
            Bă voi nici de usi de sicriu nu sunteți buni, ca acolo este necesar ca usa de la sicriu sa fie de lemn iar voi faceti din carton :))
            Hai ca incepi sa furi curent Ramona draga.

  • Si eu am luat usi de la 365.ro. Reclama e mama comertului. Dupa ce ca au autocolant pe ele, gaurile din toc erau mai sus cu 2 – 3 mm fata de usa. Automat baiatul care a venit sa monteze usile(care a lucrat la 365.ro candva) mi`a zis ca trebuie sa imi puna saibe ca sa o inalte. In momentul in care am zis ca fac retur, cei de la 365.ro au zis ca imi primesc usile, dar tocurile nu…………….cum asa???? Pana la urma le`au primit inapoi.

    Niste idioti!!!

  • Acum 7 sau 8 ani, am ales sa achizitionez niste usi de la ei, fiind incantat de cele din showroom.
    In final, m-am ales cu niste usi din carton presat, care aratau dupa un an, mai rau decat cele pe care le-am avut 40 de ani!

  • Structura tip fagure (carton cerat) cu alveole pentru evitarea formarii condensului si cu întariri pe cadrul usii si în partea încuietorii pentru o rezistenta suplimentara. Avantaje: foaie de usa foarte usoara, nu necesita reglaje dese. Prezenta la majoritatea usilor pline, structura de tip “fagure” este placata la exterior cu MDF foliat.

  • Si eu mi-am luat tzeapa de la avei „lefteri”, cartoanele acelea poneze nu merita nici 2 bani. Regret si acum alegerea, pana si usile din comertul normal sut mai bune decat rahaturile lor , vorbesc de magazinele de bricolaj cunoscute. Sa o mai lase cu antireclama, sunt niste porcarii.

  • Eu nu am avut nici o problema cu fetele de la Usi365, chiar le recomand. Am fost tratata profesionist, mi s-au oferit solutii. Si baiatul de la livrari mi-a urcat usile pana la etajul 3!

  • Am luat si eu 8 usi acum 2 ani de la ei, dupa ce am insistat sa vina cineva sa-mi faca niste masuratori, o oferta, insa mi s-a spuns ca trebuie sa vin la showroom, sa aleg tipul de usi. M-am dus, si am vazut usile expuse, culori, mostre, cum arata in interior… Cum sa dai niste bani, asa, fara sa vezi produsul, fara sa stii ce cumperi? Pana acum nu am avut nici o problema cu ele, sper sa nu apara.

    • Eu unul așa am făcut: vazut, plătit, comandat.
      Nu știu problema fiecăruia , dar a mea este ca usile au venit cu defecte . Deci nu am căscat gura pe net sau in showroom ul lor.
      Nu neg ca fac sau ar face si uși fara defecte insa ale mele sunt cu defecte si de proasta calitate, neindeplinind caracteristicile prezentate la showroom.
      Poate am avut eu ghinion

  • Am cumprat 5 usi acum 2 ani, fata de acolo mi-a explicat in detaliu produsul, sunt foarte multumit, am inteles ca montajul este un serviciul separat si ca am garantie 2 ani ceea ce mi se pare de bun simt, livrarea a fost prompta si chiar am recomandat si altora acest magazin, poate ar fi bine oamenii sa fie mai atenti la ce li se spune nu la ce viseaza ei ca ar vrea in banii respectivi.

  • Am cumpărat si eu Usi de la aceasta firma acum 5 ani si mi-au fost montate de către colaboratori. Sunt foarte mulțumit atât de calitatea usilor care se reflecta in prețul plătit cât si de serviciile de montaj. Recomand cu încredere acesta firma. Sunt cei mai serioși dintre toti neserioșii.

  • Parerea mea este ca, in cazul ușilor de interior, nu e indicat sa ti le achiziționezi fara sa vezi produsul in sine expus, mai ales cand stii ca esti foarte atent la detalii de genul. Poate daca dansul mergea de la bun început în acel showroom, ar fi văzut toate aceste detalii, iar daca ajungea la concluzia ca nu-l mulțumesc, nu mai cumpara. O usa de buna calitate incepe de la un 1200 cel puțin în alte magazine din tara. Si eu sunt din Iasi, am trecut si pe la ei cand imi cautam usi. Nu am luat de la ei pentru ca am vrut anumite usi, de o anumită structură interioară și o culoare ce nu am regasit-o in paletarul lor. Cu toate astea, doamne care m-a consiliat pe showroom mi-a dat cateva detalii destul de ok, iar legat de montaj pot spune ca mie mi s-a transmis că au pe cineva care mi-ar putea face eventual montajul, însă nu e obligatoriu sa accept…in ideea in care eu poate vreau sa montez cu altcineva. Poate nu a fost tocmai buna comunicarea.

    • Am cumparat usa de 1170ron care cu nu știu ce reducere a ajuns la 940ron si am vazut alte canturi si altele, perfecte expuse , față de ceea ce am primit, la showroom
      Oricum de la showroom necesita facuta comanda!
      Nu mai presupuneti ca poate….sau poate…..a explicat cuiva ca sunt din carton stil fagure usa? Mie nu, si daca da, trebuia sa insiste macar inca odată,poate sunt mai greu de cap sunt banii mei, uite asa lasam lucrucrile de bun simț si neglijență si se adună pe banii noștri .
      Daca in momentul de fata as posta cu usile primite toti ați mi-ati da dreptate, nimeni nu dorește sa pateasca ca mine sau ca domnii si doamnele de mai sus .
      Cat de comentariul de mai sus ca s-a pornit pornit jurnaliștii pe fiarma aceeasra,…dupa comentarii cred ca oamenii sunt nemulțumiți .
      Nu spun ca toti sunt la fel si trebuie sa fi patit la fel.

  • Valoarea unei companii, nu sta intr-un articol scris la comanda…. cum stim ca practica acest ziar…. sau a catorva client nemultumiti , care de obicei sunt si dezinformati….. pe banii tai… te informezi tu….. si daca intrebi primesti raspunsuri ….. ca in orice situatie si domeniu….. dar oricum , e o discutie interminabila….. si ca de obicei, galagia e facuta…. de o ” carutele goale”!

    • Exact, trebuie sa intrebam si sa primim raspunsuri, nu?
      Am ajuns in situatia in care, atunci cand cumparam ceva, trebuie sa intrebam si daca produsul comandat vine fara defecte?? Asta nu ar trebui sa fie, din start, o garantie din partea vanzatorului???…iar cand se observa defectele si ceri explicatii, ti se spune ca nu e din vina lor, ci a producatorului…
      Inseamna ca pt dvs asta reprezinta normalitatea…
      „Romania lucrului bine facut”…

    • Doamna Ramona cu tot respectul ați scris:
      „Valoarea unei companii, nu sta intr-un articol scris la comanda…. cum stim ca practica acest ziar…. sau a catorva client nemultumiti , care de obicei sunt si dezinformati..”
      Poate e scris la comanda sau nu, nu e problema mea, însă vă contrazic , reclama e mama comerțului acest lucru l-ați învățat insa faptul că produsul e „oglinda” firmei , aici ați ratat partea asta …acei câțiva nemulțumiți sunt clienții care cumpara și vă plătesc salariul, pt că din toate discuțiile am dedus că ocupati o functie la această firma 365, aici oameni își spun parerea față de produsul achiziționat, exista păreri și pro și contra, acesta este dreptul fiecaruia, și o cale pt statistica de marketing a firmei.

      • Dumneavoastra vă jigniți clienții prin comentariile făcute din care reiese ca acei „câtorva clienti nemulțumiți ” sunt neinsemnati,
        iar eu mă prezint la firma să văd și să mi se prezinte produsul chiar dacă mai întrebam si noi, nu e pusa o domnișoară acolo in acest scop?
        Chestia cu” carutele goale” nu înțeleg prea bine fraza…daca vreti sa spuneți ca se plâng oameni care sunt ” coate goale” iar jigniți .

      • Dumneavoastra vă jigniți clienții prin comentariile făcute din care reiese ca acei „câtorva clienti nemulțumiți ” sunt neinsemnati,
        iar eu mă prezint la firma să văd și să mi se prezinte produsul chiar dacă mai întrebam si noi, nu e pusa o domnișoară acolo in acest scop?
        Chestia cu” carutele goale” nu înțeleg prea bine fraza…daca vreti sa spuneți ca se plâng oameni care sunt ” coate goale” iar jigniți .

  • Eu caut usi pentru un apartament și am dat peste acest articol, am umblat cam tot Iasul deja, am fost și la ei și nu le țin partea, însă am fost mulțumit de informațiile primite și mi-au plăcut ușile. Mai sunt și in alte locuri, dar raportul calitate-pret, timp de livrare, este avantajos aici. Noua romanilor, ne place drama și sa aruncam cu noroi unii in alții, in loc sa vedem partea plină a paharului și lucrurile bune, sa lăsam răutatea deoparte.

    • Nu dramatizează nimeni și nu arunca nimeni cu nimic, dar când vă veți cumpara o ușă de 1000-1100 ron si vă vine cu defecte iar” tanti mița ” Ramona …imi povestește ea mie despre cât de tare si superbe sunt produsele lor la 365 , nu prea vad paharul plin.
      Puneți vă in locul meu sau a celor care au mai pățit așa, dai banii și iti vine un produs de carton cu defecte. Cum e?

  • Nu va contrazic, spuneam doar ca am fost prin mai multe locuri, și mai am și eu prieteni care și-au luat usi din alta parte și sunt tot din carton in interior și nu arată bine, s-au lăsat din balamale, a cedat mânerul, se poate și mai rău. Mie nu-mi vine sa dau cel puțin 1500 lei, pe o usa la comanda, ca exista și produse mai bune, vreau doar sa reziste in timp.

  • Nu recomand nimanui aceasta firma, problemele se rezolva din punctul lor de vedere in proportie de 80-90%, din punctul meu nu sa rezolva. Inlocuirea produsului nu exista chiar daca greseala este a lor, nu au pus intaritura la usa jos si au taiat la fata locului usile pe inaltime ceea ce a rezultat in mai putin de un an la deteriorarea lor in partea de jos. Ca rezolvare au taiat din usi si au montat intaritura astfel rezolvand o parte din defectele provocate de taierea initiala proasta. Am primit un raspuns de toata jena : „sa spuneti mersi ca aveti usi ca doar nu sunt noi, le-ați folosit”. Avand in vedere ca toate cele 3 usi au probleme, iar rezolvarea se face doar din punctul lor de vedere nu recomand nimanui aceasta firma.

Adauga un comentariu