News Flash:

Un nou scandal la Interamerican

9 Septembrie 2004
1379 Vizualizari | 0 Comentarii
•Dupa 16 zile de la producerea accidentului, reparatia masinii avariate nu a fost inceputa •Inspectorul de daune de la SC Interamerican SA amana nejustificat inceperea reparatiilor •Cazul seamana cu cel al unui alt inspector de daune de la Interamerican, care a cerut mita unui client La sucursala ieseana a firmei de asigurari SC Interamerican SA circul continua. La mai bine de doua saptamani de la producerea unui accident, inspectorul de daune Catalin Creanga inca mai cauta piese potrivite ca pret pentru masina avariata. Intre timp, Constantin Hneda si Daniel Moraru, proprietarul si respectiv soferul masinii, asteapta ca reparatia masinii sa fie macar inceputa. Acestia au stat, pentru un portbagaj si o bara de protectie, 16 zile cu masina in service, timp in care au fost cautate piese second hand potrivite ca pret. Ultima dispozitie a inspectorului de daune Creanga a fost repararea pieselor avariate. "Pana la urma am vorbit cu baietii de la service si au zis ca vor face o reparatie la hayon si putem sa rezolvam problema. Acum mai astept o oferta pentru bara de protectie si dupa aceea mai vedem", a declarat Catalin Creanga, inspector de daune la Interamerican SA. Pe de alta parte, cei doi clienti au spus ca s-au saturat sa astepte ca inspectorul sa se hotarasca asupra unei oferte si ca nu sunt despagubiti si pentru timpul pentru cat asteapta ca masina sa fie reparata. "Noi suntem tinuti in loc de toata tergiversarea asta si, personal, m-am saturat ca inspectorul Creanga sa ne tot amane. Nu cred ca am sa ma mai rog de el si vom rezolva altfel problemele", a declarat Constantin Hneda, proprietarul masinii avariate. Alte nemultumiri Pe de alta parte, cei doi clienti ai SC Interamerican SA sustin ca au mai gasit si alti clienti nemultumiti de serviciile oferite. Clientii sunt pusi pe drumuri de angajatii acestei societati de asigurari si au nevoie de multa rabdare ca sa primeasca despagubirile, pentru ca, de regula, toate procedurile sunt tergiversate. Acest caz aduce inca o data in discutie cazul Ion Marin, un alt inspector de daune de la Interamerican. In luna septembrie 2003, judecatorii de la Tribunal l-au condamnat pe Ion Marin, in varsta de 52 de ani, la 3 ani de detentie, cu suspendare, pentru luare de mita. Acesta era unicul evaluator de daune de la sucursala Iasi a SC Interamerican SA si a fost surprins de politistii ieseni luand mita de la un client de al sau, in seara zilei de 6 ianuarie 2003. Cazul Marin este, pana la un punct, similar cu cel al actualului inspector Catalin Creanga. Laurentiu Zaharia s-a adresat lui Ion Marin, inspectorul de daune de la SC Interamerican SA, pentru a-i fi reparata masina lovita de catre un taxi asigurat la aceasta societate. Laurentiu Zaharia a fost purtat pe drumuri de catre fostul inspector de daune de la Interamerican pentru a-i fi despagubita dauna de 20 milioane lei ce i-a fost produsa, pentru ca, in final, inspectorul Ion Marin sa ceara 6,5 milioane lei mita pentru a-i rezolva cat mai rapid problema. Laurentiu Zaharia s-a adresat politistilor si, in seara zilei de 6 ianuarie 2003, a fost pus la cale un flagrant. Atunci cand Ion Marin a luat cele 5,5 milioane pe care Laurentiu Zaharia i-a acceptat drept mita, inspectorul a fost retinuti de catre politisti. Nu este exclus ca in cazul Creanga - Hneda scopul acestei tergiversari inutile sa fie acelasi. Constantin Hneda sustine ca va da in judecata SC Interamerican SA, daca acest circ va mai continua. Adina HUMе
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1571 (s) | 22 queries | Mysql time :0.048687 (s)