News Flash:

Unicredit Tiriac, amendata din nou de OPC

28 Martie 2008
1018 Vizualizari | 0 Comentarii
Banca Tiriac
• Inspectorii de la Protectia Consumatorului au amendat din nou Banca Unicredit Tiriac pentru ca a prezentat clientilor graficul de rambursare in limba engleza • Este a doua amenda aplicata de inspectorii de la Protectia Consumatorului, pentru o deficienta asemanatoare

Inspectorii de la Protectia Consumatorului au amendat din nou Banca Unicredit Tiriac pentru ca a prezentat clientilor graficul de rambursare in limba engleza. Pentru aceasta deficienta, inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Iasi au amendat institutia bancara cu suma de 3.000 lei. Este a doua amenda aplicata de inspectorii de la Protectia Consumatorului, pentru o deficienta asemanatoare. Reprezentantii institutiei bancare sustin insa ca documentul nu prejudiciaza interesul consumatorilor, motiv pentru care vor contesta procesul-verbal intocmit de inspectorii de la Protectia Consumatorului. Acestia au contestat primul proces-verbal si au anuntat ca vor contesta si decizia luata ieri de inspectorii OJPC Iasi.

"Am contestat prima sanctiune si o vom contesta si pe aceasta. Este vorba despre un scadentar, un tabel care prezinta ratele de rambursat. Acest document nu prejudiciaza drepturile consumatorilor. Este un tabel cu cifre, doar capul de tabel era in limba engleza. Noi aveam dinainte in vedere sa facem astfel de modificari, dar nu le putem face intr-un timp foarte scurt", a declarat Ioana Paun, din cadrul departamentului de Relatii Publice al Unicredit Tiriac Bank. Reprezentantii OJPC Iasi au inceput o campanie de verificare a modului in care bancile comerciale isi respecta obligatiile legale, dar si de depistare a clauzelor abuzive sau neclare din contractele bancare. De la inceputul acestei luni, alte doua banci comerciale au mai fost sanctionate de inspectorii de la Protectia Consumatorului. ABN Amro Bank a fost sanctionata cu o amenda in valoare de 2.000 lei, tot pentru ca banca comerciala a furnizat unui client un document pe care informatiile nu erau trecute in limba romana. Filiala din Pascani a Bancii Comerciale Carpatica a fost amendata de inspectorii OJPC Iasi pentru ca nu a actualizat datele de la Biroul de Credit asupra unui client. Acesta nu a mai putut contracta un credit la o alta institutie bancara, motiv pentru care a facut o sesizare la Protectia Consumatorului.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

protectia consumatorului amendat contestat proces-verbal
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1315 (s) | 23 queries | Mysql time :0.017580 (s)