News Flash:

UPC pune clientii in asteptare

5 Iulie 2008
1367 Vizualizari | 2 Comentarii
UPC Romania isi trimite clientii la plimbare. In ciuda nenumaratelor reclamatii catre UPC Iasi, clientii care au ramas fara cablu mai bine de o luna de zile sustin ca nimeni nu a venit sa le rezolve problema aparuta, mai ales in conditiile in care angajatii de la UPC recunosc faptul ca exista o defectiune in zona semnalata. Maria Popovici, care locuieste pe strada Costache Negri, zona situata in centrul orasului, explica foarte clar faptul ca desi este cu abonamentul platit la zi, cei de la UPC au lasat-o in asteptare mai bine de cateva saptamani.

Femeia sustine ca a semnalat problema atat la Iasi, cat si la reprezentantii companiei de la Bucuresti, numai ca nu a mai primit nici un semn de la acestia pentru a-i fi remediata problema. Mai mult, femeia mai spune ca nu este singura care se afla in aceasta situatie, numai ca pentru o parte din vecini problema a fost rezolvata. "I-am anuntat de zeci de ori si nu au venit sa rezolve problema. Am avut o vecina care a sunat la ei cu aceeasi problema si au intervenit imediat. La mine de ce nu au venit? Le-am platit abonamentul pentru sase luni si de o luna mi-au oprit accesul la cablu tv. Desi am incercat si la Bucuresti, nimeni nu a rezolvat problema", a declarat Popovici, femeia care a facut plangerea. In momentul in care reporterii BUNA ZIUA IASI au cerut o explicatie reprezentantilor UPC, acestia au explicat ca pe strada respectiva a fost intr-adevar o defectiune. "Doamna este activa in baza noastra de date. Dupa cate stim, pe strada Costache Negri a fost o defectiune, insa a fost rezolvata de catre echipa noastra de interventie", a declarat Laura Gherasa, consultant UPC Iasi. Reprezentantii UPC Bucuresti nu au putut fi contactati in vederea unei explicatii clare.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Dan  | #38304
Parerea mea este ca firmei in cauza (UPC) i-ar trebui predata o lectie. Ce s-ar intampla daca toti clientii nemultumiti de serviciile oferite, in Iasi, de UPC ar rezilia contractul incheiat cu aceasta?
amar  | #164653
Acum daca ai cablu analogic de la UPC vei observa ca imaginea e de bproasta calitate , se aude foarte urat . infundat , cu baraiala pe majoritate canalelor si am telefonat sa le sesizez problema , au trimis o echipa la mine si nu au rezolvat nimic , mai stau luna asta si apoi reziliez contractul. trec pe rds-rcs
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1325 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019359 (s)