News Flash:

Vanzari in bataie de joc la Media Galaxy

22 Noiembrie 2008
4729 Vizualizari | 11 Comentarii
Vanzari in bataie de joc la Media Galaxy
Un iesean s-a trezit ca a dat mai bine de 2 milioane lei pe o cutie goala. Dupa ce a cumparat de la magazinul Media Galaxy, din Complexul comercial iesean de la Baza 3, un radio cu ceas si info meteo, marca Philips, a ramas stupefiat in momentul in care a descoperit ca in cutie nu era nimic in afara de cateva ambalaje. Practic, ieseanul a vazut produsul expus, i-a placut, a luat de pe raft o cutie cu produsul dorit, a mers la casa de marcat, a platit si, grabit, a plecat din magazin, fara sa mai treaca sa-si faca actul de garantie.

Ajuns acasa, a deschis cutia cu produsul pentru care platise linistit peste 200 lei si... stupefactie: in cutie nu era nici un produs! Cutia era goala. Cu alte cuvinte, cumparatorul platise pentru o cutie goala. Contactati ieri de reporterii cotidianului BUNA ZIUA IASI, membri din conducerea magazinului Media Galaxy au afirmat ca au dat totusi clientului produsul dorit, dar vina ii apartine acestuia. Adica, dupa ce incaseaza banii, la Media Galaxy nu intereseaza pe nimeni daca un cumparator pleaca fara sa ia si actele de garantie. Cu alte cuvinte, nimeni din personalul magazinului nu are obligatia sa atraga atentia unui client care a achitat contravaloarea unui produs ca trebuie sa ia si garantia produsului platit! Bine ca a platit! Ce daca nu are garantia, este problema clientului! Cazurile iesenilor nemultumiti sau inselati practic de Media Galaxy au tinut destul timp paginile ziarelor si registrele Protectiei Consumatorului, numarul acestora fiind destul de ridicat. Nu putine sunt si cazurile in care se reclama lipsa de atentie a angajatilor companiei, care ignora de cele mai multe ori partea legata de relatiile cu clientii. Ieseanul pagubit a reusit sa isi primeasca inapoi produsul pentru care a platit dupa multe insistente si dupa ce i-a convins pe angajatii Media Galaxy ca a plecat acasa cu mana goala. Conform legislatiei in vigoare, respectiv codului consumatorului, acesta trebuie sa primeasca toate informatiile necesare pentru o utilizare corespunzatoare, potrivit destinatiei initiale a bunurilor. De asemenea, consumatorii trebuie sa fie informati complet, corect si precis, asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor si au dreptul de a fi despagubiti in mod real si corespunzator pentru pagubele generate de calitatea necorespunzatoare a produselor si serviciilor.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (11)

un iesean  | #48869
Dupa descriere, acesta este cumparatorul ideal.
Nu tin partea comerciantului Media Galaxy dar, mi se pare o gogoasa prea mare.Am cumparat produse si am vizitat magazinele acestui comerciant,iar relatarile din articol mi se par extrem de tendentioase. Nu vreau sa comentez mai mult, vizitati doar magazinul, si va veti lamuri personal. Faptul ca persoana in cauza a cumparat un ambalaj e credibila pentru fraier,i asa cum a fost si respectivul cumparator, daca intamplarea a existat asa cum a fost expusa. De regula, cand platesti la casa, vanzatorul desface ambalajul pentru a se asigura ca in interior nu au fost introduse si alte produse care nu fac obiectul tranzactiei respective. Asa ca nu prea sta in picioare subiectul.
mike  | #48870
Asa este! Nici nu poate fi vorba sa cumperi un ambalaj gol. Nu mai credeti toate minciunile unora. Ca nu a mers sa-si faca certificatul de garantie e una (si spune multe despre individ), insa sa sustina ca a iesit cu un ambalaj gol e pur si simplu utopic. Cat de idiot poti fi sa nu-ti dai seama, macar dupa greutate, ca acea cutie nu contine nimic altceva decat ambalaj? Concluzia mea e ca e doar un individ care face jocurile cuiva pentru a discredita comerciantul. Dar cine gandeste, intelege acest lucru.
O voce  | #48871
Inca sa zica multumesc si sa aprinda si o lumanare la Mitropolie ca firma Media Galaxy i-a dat un alt aparat de radio, ceea ce nu trebuia sa o faca.Este o vorba a romanului ,,daca nu casti ochii,casti punga" Mare indrazneala,si mai ales mare nesimtire, a acestui cumparator, sa te intorci din nou in magazin si sa ai si pretentii.Ce sa-i faci traim in Romania
andrei  | #48872
trecand peste "idiotenia` individului "grabit" media galaxy din baza 3 e un magazin care nu stiu cum si-a ales angajatii...incepand de la directori si terminand cu consultantii..
daca mergi sa iei o masina de spalat vei constata ca nu au nimic pe stoc..doar cele expuse..care si alea sunt vandute doar ca nu au venit oamenii sa le ia...bineinteles nu mai vb de viteza cu care esti servit..i-a luat mai bine de 5 minute sa se uite in stoc sa-mi spuna daca are unul din cele modele solicitate
nu tin partea nimanui..la carrefour tragi cu prastia dupa un om sa-ti dea informatii, la gima angajatii au dreptul sa se bage in fata clientilor daca esti la coada si lista poate continua...
alt iesean  | #48873
Ati uitat sa spuneti ca acest client a scuipat un angajat MG la iulius Mall pentru ca nu stia sa foloseasca un telefon. Nu mai scrieti articole tendentioase si incercati sa scrieti articole profesioniste.
Alex  | #48874
Un articol mai prost ca asta nu stiu daca se putea scrie! Felicitari! Clientul e dobitoc si tot magazinul inseala. Eh, dar bine ca avem "subecte" ;)
michael  | #48875
ce gogoasa mare
TARICEANU  | #48876
ANDREI DA-MI VOIE SA-TI ZIC CA ESTI VARZA FRATE MAI INTAI IA SI TE ANGAJEAZA UNDEVA SI APOII VI SA MAI VB LA MEDIA GALAXY .CREDEMA CA ZILNIC TREC PRIN FATA MEA DINTRASTIA CA TINE SI CA DOMNU CARE SA GRABIT SI CREDEMA SUNT SATUL CRED CA O SA URMEZE SA-MI DAU DEMISIA DIN CAUZA ASTA
Anonim  | #48877
Este o porcarie de articol. Pe langa faptul ca se incearca denigrarea imaginei acestui complex comercial cu ajutorul acestei mizerii de articol , se mai sustin si o multime de neadevaruri. Orice client care vine in acest magazin este consiliat de catre unul dintre angajati si ajutat sa faca o alegere buna in ceea ce cumpara (printre clienti numarandu-se si persoana mea). Ca sunt tot felul de persoane care se cred "destepte" si nu mai apeleaza la ajutorul unui asistent , se stie , dar de la a se autoservi fara ca macar sa intrebe de continutul cutiei luate de pe raft si a refuzarii garantiei care se elibereaza la bancul de probe al magazinului (unde se verifica obligatoriu continutul cutiei si al seriei de pe produs , care trebuie sa fie acelasi cu cel de pe cutie) ,nu ne duce cu gandul decat la faptul ca persoana respectiva este ori idioata , ori pusa la cale de cineva pentru a ajuta la manjirea cu noroi a brand-ului media Galaxy.
Articolul nu este decat o mizerie si prin aceasta poate fi observat faptul ca majoritatea ziaristilor nu fac altceva decat sa scrie cu piciorul in loc sa faca o ancheta adevarata si sa afle ceea ce s-a intamplat cu adevarat . Fiti profesionisti si nu amatori !
bartis tiberiu  | #48878
03-may-2009la orele13.24...am primit un mesaj dela media galaxi,,,,,ca mia extras numarul de telefon ca find castigator a 3000de eur,si un tv samsung pentru detali sai sun ....eu iam sunat iam dat adresa etc si pana la urma mia cerut ,60 de euro pentru curier rapid cand am spus ca nuam .ma spus ca nu mai sant castigator.ce copncurs este asta daca itrebe mita..el este dela media galaxi operator nr 8 cosmote......
Maria Arad  | #583906
Fiecare cu , credinta lui ....insa din pacate , aceste zile am fost tepuita si eu de Media Galaxy , la fel ca victima din articolul de mai sus . Fiind grabita, Sambata , in 24 Dec acest an , am verificat sa fie cutia cu produsul dorit(denumirea de pe cutie)
Am platit la casa, am plecat , am impachetat cutia si o pun su brad, ca doara trebuie sa vina Mosul. Incepe sa desfaca ambalajul de cadouri ,dragul meu logodnic ,il desigileaza (avand niste benzi inguste de plastic lipite ) , si cand deschide cutia , era in aceasta carticele , incarcatorul , husa , si pungulite micute goale.
si cand in colo imi spune ,, Pai.....e gol!,,
Am platit 300 lei pentru o cutie GOALA !
Pur si simplu mi-a stricat tot Craciunul.Sper sa imi primesc produsul ce am dorit sa il cumpar,si pentru care am si platit.
Pentru ca ...hai sa fim seriosi 300 lei nu e praf in ochi.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2956 (s) | 22 queries | Mysql time :0.159244 (s)