News Flash:

Vei ramane socat de ce a gasit aceasta tanara intr-o cutie de pantofi. Papucii au fost cumparati de la un magazin de lux din Iasi - FOTO

18 August 2017
9491 Vizualizari | 16 Comentarii
•Un client si un cunoscut lant de magazine de pantofi si accesorii din Romania, in conflict din cauza unei perechi de papuci • Nu i-a venit sa creada cand a deschis cutia pe care a primit-o cadou • In timp ce clientul sustine ca nu isi poate recupera banii, reprezentantii magazinului Anna Cori spun ca il asteapta pentru a-i returna suma platita pe perechea de pantofi

Sotia ieseanului P. Paul a primit cadou o pereche de pantofi, in valoare de 224 de lei, achizitionati la sfarsitul saptamanii trecute, din magazinul Anna Cori din Iasi. In momentul in care a deschis cutia, aceasta a ramas dezamagita de aspectul pe care il aveau papucii.

Nemultumita de defectele vizibile, tanara a mers la magazin pentru a remedia problema. Aici, insa, sustine Paul, s-au lovit de refuzul radical al reprezentantilor magazinului, care nu au vrut sa returneze suma achitata pentru achizitionarea pantofilor, cerandu-i clientului sa isi aleaga un alt produs similar din magazin. Cu toate acestea, sustine clientul, nu a gasit nici o alta pereche de pantofi pe care sa o doreasca in locul papucilor cu defecte. Insa reprezentantii magazinului au insistat sa schimbe produsul, nedorind restituirea banilor.

"Sotia mea a primit o pereche de pantofi de la magazinul Anna Cori, care aveau defecte vizibile. Ne-am prezentat a doua zi pentru a lua alta pereche, insa nu aveau disponibila marimea solicitata. Am cerut returnarea contravalorii produsului, insa am fost refuzati. Pantofii nu puteau fi reparati pentru ca pielea este piscata si taiata. Le-am explicat ca trebuie sa imi restituie contravaloarea produsului, insa am fost refuzat. Desi i-am explicat sefei de magazin motivele pentru care trebuie sa primesc banii, nu a inteles si nici nu a vrut sa sune un superior pentru a cere un sfat", a povestit P. Paul.

Reprezentatii magazinului considera ca problema este rezolvata

In timp ce P. Paul sustine ca s-a lovit de refuzul angajatilor din magazinul Anna Cori, care nu au vrut sa ii returneze suma de bani achitata pentru perechea de pantofi, reprezentantii magazinului spun ca il asteapta pe client pentru a-i restitui banii. Totodata, acestia sustin ca mai era disponibil acelasi model de pantofi, cu aceeasi marime, clientul refuzand insa schimbul.

"In mod normal, trebuia sa-i dam o alta pereche de pantofi. A avut mai multe perechi la proba, insa nu a ales nici una. Am mai avut astfel de cazuri si am inlocuit produsul sau am dat alt produs similar la schimb. Clientul a discutat cu conducerea magazinului si am stabilit sa vina sa ii returnam banii. Deocamdata, acesta nu a raspuns si nu a venit dupa suma de bani", a spus Codruta Soroaga, consilier de vanzari al magazinului Anna Cori.

In ciuda celor declarate de reprezentatii magazinului, clientul a facut miercuri, 16 august 2017, o sesizare la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC). Acesta sustine ca s-a simtit jignit de atitudinea angajatilor din magazin, lucru care l-a deranjat mai mult decat faptul ca nu si-a primit banii inapoi.

"E penibil sa nu-ti asumi nimic. Daca nici la acest nivel cu pretentii nu se respecta drepturile consumatorului, ce pretentii sa mai avem in alta parte? E penibil ca in anul 2017 sa tratezi asa clientii, sa nu te arati disponibil fata de ei. Nu pot spune ca ne-au tratat urat, dar au fost zeflemisti. Daca managementul magazinului tolereaza astfel de situatii, este si mai grav. Nu ne-au contactat, desi le-am trimis si mail", mai spune P. Paul.

Cum a putut cineva sa achizitioneze o pereche de pantofi cu defecte

Chiar daca majoritatea clientilor analizeaza cu atentie produsul care urmeaza sa fie achizitionat, un moment de neatentie poate provoca o astfel de situatie. P. Paul a explicat modul in care a fost achizitionata perechea de pantofi pe care sotia lui a primit-o cadou la sfarsitul saptamanii trecute.

Persoana care a cumparat perechea de pantofi nu a mai verificat cutia pe care a primit-o de la angajatii magazinului. Aceasta s-a uitat doar la papucii care erau expusi la raft si a cerut marimea dorita. "Cand am deschis cutia acasa, am avut parte de o surpriza neplacuta", povesteste P. Paul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

pantofi_4
anna cori iasi produs pantofi defecte client schimb sesizare anpc
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (16)

asa  | #619435
Pantofi sau papuci??? este o diferenta intre cele doua cuvinte.
iesean  | #619438
Articol scris de un moldovean get beget!!!! Pantofii nu sunt papuci si nici papucii nu sunt pantofi....
Ina  |  #619440
Este o firma care dezamageste clientii, am luat anul trecut o pereche de pantofi care s-au desprins accesoriile, nu am gasit intelegere privind schimbul, pantofii au fost reparati indoielnic, mai rau decat la cizmarul de la colt, cu toate ca am facut scandal, mi-au intors spatele, am ramas cu pantofii peticiti, Ana Cori nu respecta clientii
Mihai  | #619447
Am crezut că a găsit o p.ulă !
Cristina  |  #619460
Probabil, daca o gaseai erai foarte multumit si o sugeai un pic
Casiera de la magazin  |  #619483
Eu doua, una intr-un pantof si cealalta in celalalt
Casiera de la magazin  |  #619485
Eu doua, una intr-un pantof si cealalta in celalalt
veceu  | #619470
"1 or 1=1; #"
veceu  | #619471
<HTML>
<Title>Welcome!</Title>
Hi [removed]alert([removed])[removed]

Welcome to our system
veceu  | #619472
<HTML>
<Title>Welcome!</Title>
Hi [removed]alert([removed])[removed]

Welcome to our system




<?php
$str = "Hi [removed]alert([removed])[removed]";
echo htmlspecialchars($str);
?>
Romania Anormala  | #619489
Inca un articol de joasa speta, de 2 lei.
Chiroca!  | #619493
Strabunica mea a facut soc....nesimtitilor!! Daca era o girafa in cutia cu pantofi ar fi fost fain..aia da stire....vesnic BZI...un fel de can can mai micut...greseli zilnice de ortopedie ....sanatate
client  | #619495
clasic pentru acest ziar...fara autor...greu cu limba romana.....titlu soc....cautati subiecte baieti....subiecte adevarate...
Florentina  | #619499
Ca si clienta in magazin, in momentul in care dl facea circ, am fost socata de modul in care se comporta si urla la personal, cum tragea de o clienta de maneca sa-i ceara parerea, in conditiile in care fetele din magazin, i-au transmis ca poate sa-si ia orice altceva de contravaloarea articolului. Ori are un "prieten" f bun, de la care a primit acel cadou (cum sa nu vezi cand cumperi ceva din magazin cu un asa defect), ori i-a scricat acasa ca nu i-a placut cadoul si a vrut neaparat banii..... Circ, tipic romanesc.........
Client  |  #619500
Dincolo de greșelile din articol sau orice altceva, omul are dreptate. Am patit-o si eu. Diferenta e ca eu am verificat cutia, dar pantofii s-au rupt la prima purtare. Mai mult de o lună am asteptat sa efectueze reparațiile, chiar daca inițial mi-au spus ca in maxim o saptamana vor fi gata. Pana mi i-au dat, se instalase zăpada... Sunt neserios cu adevarat. Cel putin, din punctul meu de vedere, de client pățit! Zi buna tuturor!
Teo  |  #619507
Te felicit ptr sinceritatea ta, putini ar recunoaste ca-s neseriori cu adevarat!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1725 (s) | 22 queries | Mysql time :0.015690 (s)