:format(jpeg):quality(80)/http://www.bzi.ro/wp-content/uploads/2021/01/politisti-control-trafic-iasi-5.jpg)
In septembrie, Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a aprobat reactualizarea proiectului de constructie a sectiunii dintre Gilau si Nadaselu în lungime de 8,7 kilometri, parte a tronsonului Gilau-Mihaesti (22,5 kilometri). S-a renuntat la structurile masive gandite de Search Corporation si Bechtel pentru unele ceva mai suple. Potrivit Danielei Draghia, director general al CNADNR, costurile au fost reduse astfel cu 25%.
„Ulterior reducerii obiectivului Contractului de Construire încheiat cu firma Bechtel au fost demarate serviciile de revizuire a proiectelor pe sectiunile care vor fi contractate în continuare, prioritate avand Gilau-Mihaesti si Targu Mures-Campia Turzii. Actualizarea proiectelor are ca scop atat optimizarea solutiilor tehnice adoptate, cat si adaptarea acestora la standardele europene (Eurocoduri)”, a declarat Daniela Draghia, pentru EVZ