News Flash:

VEZI FOTO - O varianta mai reusita de promovare a turismului romanesc

29 Iulie 2010
1050 Vizualizari | 0 Comentarii
Gradina
Noul brand turistic al Romaniei a starnit numerose controverse, atat din cauza calitatii discutabile a sloganului, dar si a acuzatiilor de plagiat în ceea ce priveste logo-ul. La nici o zi dupa lansarea oficiala a brandului la Shanghai, pe internet au început sa circule o multime de comentarii ironice la adresa campaniei de promovare a turismului romanesc, precum si imagini care parodiaza logo-ul noului brand aprobat de Elena Udrea.

Imaginea urmatoare este una dintre acestea. In locul sloganului "Explore the Carpathian Garden", realizatorii imaginii-parodie ne propun sa exploram o gradina putin mai... sinistra: aceea a unui cimitir, facand aluzie la situatia dezastruoasa a economiei romanesti.

Logo-ul campaniei a fost înlocuit cu cel al tigarilor Carpati, ceea ce sugereaza ca brandul turistic este la fel de ieftin ca si produsul
celebrei companii de tigarete.

Sursa: Antena3
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1569 (s) | 22 queries | Mysql time :0.037853 (s)