Eveniment-Social

Viitorii manageri, formati la Universitatea Cuza

Publicat: 01 apr. 2011
1

@ Universitatea ieseana a organizat conferinta regionala intitulata „Antreprenor – Viitor durabil”, desfasurata în cadrul proiectului strategic „Formare si asistenta în domeniul managerial-antreprenorial pentru mici si viitori întreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est”

Universitatea Alexandru Ioan Cuza (UAIC), alaturi de Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, Universitatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia si Universitatea Dunarea de Jos din Galati, militeaza pentru un nou tip de management educational. Acesta este motivul pentru care universitatea ieseana a organizat conferinta regionala intitulata „Antreprenor – Viitor durabil”, desfasurata în cadrul proiectului strategic „Formare si asistenta în domeniul managerial-antreprenorial pentru mici si viitori întreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est”. „Este un proiect european pe care institutia noastra, alaturi de alte universitati importante din Romania, il deruleaza si care are in prim plan managementul academic, dar si noile strategii educationale. Este foarte important sa elaboram noi tipuri de strategii, astfel incat sa contribuim la promovarea unor tehnici moderne ce se leaga de curricula universitara, curricula de cercetare sau mediul academic si pietele de munca”, a declarat prof. univ. dr. Carmen Cretu, prorector Servicii Studenti si Absolventi de la Cuza.
Proiectul are ca obiectiv general promovarea culturii antreprenoriale si dezvoltarea cunostintelor, aptitudinilor, deprinderilor antreprenorial-manageriale în rândul a 2.880 mici întreprinzatori si viitori întreprinzatori sau persoane ce doresc sa initieze activitati independente, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est, pentru initierea de noi afaceri si reorganizarea afacerilor existente în scopul cresterii competitivitatii acestora. Vor fi acordate si servicii de asistenta si consiliere, on-site si on-line, companiilor si întreprinzatorilor care solicita acest lucr, în ordinea înscrierii lor si în functie de criteriile de selectie stabilite.





Comentarii
  • Nu au cum sa se descurce din prima. Au nevoie de experienta,care nu se poate obtine decat lucrand. Am avut si eu un subordonat care a venit mare sef de promotie, si nu stia cum se calculeaza TVA-ul in xls. Acum nu mai lucreaza la noi.

Adauga un comentariu