News Flash:

Vogue, constransa de criza, prezinta articole vestimentare mai ieftine

7 Iulie 2009
813 Vizualizari | 0 Comentarii
Vogue constransa de criza prezinta articole vestimentare mai ieftine
Celebra revista de moda Vogue, confruntata cu criza financiara, si-a schimbat strategia editoriala si de marketing, prezentand nu numai articole de lux, dar si diferite obiecte vestimentare la preturi accesibile si femeilor din clasa de mijloc, informeaza New York Times, in editia online. Palarii marca Gap, de 40 de dolari, sau esarfe Tommy Hilfiger, de 48 de dolari, puteau fi gasite pana nu de mult in reviste precum Cosmopolitan, care isi asumau drept public tinta femeile din clasa de mijloc, cu venituri medii. Totusi, recent, astfel de articole si accesorii au inceput sa apara si in editia americana a revistei Vogue, care isi obisnuise cititoarele cu pictoriale extravagante si articole vestimentare sau accesorii de lux. Pentru editia din luna iulie, Vogue SUA a lansat o sectiune speciala in care au fost incluse doar articole vestimentare sau accesorii cu preturi mai mici de 500 de dolari. Potrivit lui Sally Singer, director de stiri si editoriale de moda al Vogue, revista a inclus de mai mult timp articole vestimentare la preturi mai mici. "Am prezentat mareu articole cu preturi variate. De cand Anna Wintour e la Vogue, chiar de la primul numar al ei, cand tinuta de pe coperta era alcatuita dintr-o pereche de jeansi si un top Christian Lacroix, mereu a existat o gama vasta de preturi, mari si mici", a declarat Singer. Aceasta schimbare in strategia editoriala si de marketing a revistei a fost determinata partial de criza economica, dar si de strategiile de piata ale unor designeri tineri, dar apreciati, precum Phillip Lim si Alexander Wang, care vand haine de calitate la preturi accesibile, a mai comentat Singer. In opinia ei, schimbarea s-a produs si datorita numarului tot mai mare de haine sofisticate, elegante si de bun gust lansate de retaileri, care aveau nevoie de o prezentare. In pofida aparitiilor unor branduri precum Gap sau Nine West in paginile "bibliei modei", Singer crede ca nu exista riscuri ca Vogue sa fie confundata cu o revista middle market. "Cand noi fotografiem un obiect vestimentar, de obicei avem exclusivitate", a mai specificat Singer, referindu-se la faptul ca un articol vestimentar fotografiat pentru Vogue nu apare in nicio alta publicatie pana cand celebra revista nu iese pe piata.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1420 (s) | 24 queries | Mysql time :0.023173 (s)

loading...