Actualitate

Vrei sa adormi repede si sa te trezesti usor in fiecare dimineata? Urmeaza aceste 8 sfaturi

Publicat: 20 mart. 2020

Vrei să adormi repede? Iată care sunt cele mai importante 8 sfaturi pentru a reuși să îți formezi o rutină sănătoasă a somnului.

De foarte multe ori suntem în situația în care ne gândim cât de bine ne-ar prinde un pui de somn. Cu toate acestea, unora le este extrem de greu să adoarmă și, pe lângă faptul că adorm greu, se și trezesc extrem de greu dimineață. Dacă fiecare dintre noi ar urmă câteva sfaturi simple, am adormi mult mai ușor și ne-am trezi cu mult mai multă ușurință. Iată care sunt cele mai importante 8 reguli pe care ar trebui să le urmezi pentru a reuși să îți formezi o rutină sănătoasă a somnului.

Vrei să adormi repede?

1. Bea ceva cald. Băuturile calde îți relaxează organismul astfel că, dacă vei bea ceai calde, un pahar de lapte sau o ciocolată caldă înainte de culcare, sunt multe șanse să adormi mai rapid.

2. Consumă alimente care conțin magneziu. Cercetările au arătat că magneziul este unul dintre elementele esențiale pentru obținerea unui somn bun. Alege fie să consumi un supliment de magneziu sau alimente bogate în această substanță.

3. Alege o anumită oră la care să te trezești constant. Dacă organismul tău va fi obișnuit să se trezească în fiecare zi la aceeași ora, acesta își va formă singur un ciclu al somnului care te va odihni și va fi ușor de respectat.

Care este temperatura optimă pentru dormit

4. Alege cu atenție temperatura din dormitor. Temperatura optimă pentru dormit care îți asigura un somn liniștitor și neîntrerupt este cuprinsă între 15 și 23 de grade.

5. Evită să te agiți. Dacă ți-ai petrecut mai mult de 20 de minute în pat încercând să adormi și nu ai reușit, nu începe să te învârți pe toate părțile. Încearcă mai bine să citești ceva sau să asculți muzică.

6. Nu diversifica prea tare activitățile din dormitor. Mintea ta trebuie să asocieze zona dormitorului cu relaxarea și cu somnul, astfel că nu ar trebui să îți petreci prea mult timp acolo făcând alte lucruri.

7. Încearcă să dormi la prânz. Studiile au dovedit că te vei odihni mult mai bine noaptea dacă vei adormi pentru cel puțin 30 de minute pe parcursul zilei.

8. Îndepărtează ceasul din raza ta vizuală. Dacă îți vei petrece intervalul de timp în care vrei să adormi uitându-te la cât este ceasul, nu vei face decât să te stresezi pentru faptul că nu reușești să adormi îndeajuns de rapid.



loading...

Adauga un comentariu