Stiri

YouTube ataca nisele si propune o noua abordare

Publicat: 01 feb. 2012

YouTube schimba abordarea video streaming-ului pentru a face fata ritmului cu care media este accesata si consumata, sustine Salar Kamangar, CEO-ul companiei.

“Intram in cel de-al treilea val de media”, a declarat Kamangar. “Primul val a fost cel al retelelor de broadcasting. Cel de-al doilea val a fost cel de retele prin cablu. Acum vorbim despre a oferi oamenilor exact ceea ce vor sa vada in ziua de azi”, a spus acesta intr-un interviu acordat publicatiei AllThingsD.

“Oamenii au interese specifice in diferite domenii – sa zicem yoga sau surf- dar e dificil sa gasesti un streaming coerent de video content asociat acestor interese”, adauga Salar Kamangar.

YouTube cauta o modalitate de a acoperi aceasta nevoie, dezvoltand canale specifice si interactive fata de ce pot gasi utilizatorii intermediul canalelor traditionale unidirectionale.

Reteaua de video online a investit 100 de milioane de dolari in dezvoltarea canalelor cu continut premium axate pe subiecte precum stiri de business, culinar, dans, educatie, animale, moda sau fitness.

YouTube cauta, de asemenea, sa dezvolte o alta experienta pentru utilizator in vizualizarea videoclipurilor.

“In acest moment (pe YouTube n.r.), poti vedea un video de trei minute si la fiecare trei minute, trebuie sa decizi ce ai vrea sa vezi in continuare”, spune Kamangar.

YouTube vrea ca utilizatorii sa poata vedea aceste filme intr-un mod mult mai pasiv. “Ideea e sa te inscri pe un canal si sa primesti streaming video neintrerupt, automat”, explica CEO-ul Youtube.

Aceasta abordare implica riscuri

YouTube scoate 100 de canale cu continut premium anul acesta, iar Kamangar admite ca e dificil de prevazut daca aceasta abordare va avea succes.

“Mai bine sa fim primii care incearca asta, decat sa incercam prea tarziu”, a adaugat el.



loading...

Adauga un comentariu