News Flash:

YouTube lanseaza o sectiune pentru producatorii de film

21 Iunie 2008
1127 Vizualizari | 0 Comentarii
• YouTube lanseaza o sectiune in care vor fi prezentate filme de scurtmetraj, dar si unele lungmetraje, ceea ce le va permite producatorilor de film din intreaga lume sa isi distribuie lucrarile si sa obtina venituri, informeaza site-ul worldscreen.com


YouTube lanseaza o sectiune in care vor fi prezentate filme de scurtmetraj, dar si unele lungmetraje, ceea ce le va permite producatorilor de film din intreaga lume sa isi distribuie lucrarile si sa obtina venituri, informeaza site-ul worldscreen.com. Noul serviciu, YouTube Screening Room, va prezenta noi scurtmetraje de calitate la fiecare doua saptamani, precum si unele lungmetraje. Serviciul va include o gama larga de filme care nu au fost niciodata vizionate de o audienta larga, precum si productii care au participat la festivaluri internationale.

In prima luna de difuzare de programe, sectiunea va prezenta scurtmetraje din Norvegia, Suedia, Marea Britanie si Statele Unite, care au in distributie actori cunoscuti si regizori premiati, dar si actori care nu sunt consacrati. In urmatoarele luni, toti producatorii vor avea posibilitatea de a se inscrie online pentru a-si prezenta lucrarile pentru difuzare. Utilizatorii YouTube vor putea comunica direct cu producatorii, vor putea sa faca schimb de opinii cu alti fani si sa ofere feedback prin folosirea optiunilor YouTube pentru comentarii si rating-uri pentru filme. YouTube Screening Room va include si un buton de achizitie, care le va permite producatorilor sa comercializeze prin intermediul site-ului DVD-uri sau versiuni digitale ale filmelor lor. "Dupa ce am produs peste 25 de scurtmetraje si am urmarit sute, daca nu mai mult, stiu ca YouTube Screening Room va fi un forum excelent pentru urmarirea acestui gen de filme si pentru comentarea lor", a declarat Daniel Dubiecki, producatorul peliculei "Juno" si al scurtmetrajului "The Big Empty", care va debuta pe The YouTube Screening Room pe 4 iulie. "Este o modalitate corecta si democratica de a permite oamenilor din intreaga lume sa urmareasca filme, sa le ierarhizeze si sa aiba oportunitatea de a vorbi despre ele. Imi place sa ma uit la filme in cinematografe, dar acum sunt mai atras de posibilitatea de a urmari scurtmetraje pe YouTube. Abia astept sa vad care va fi reactia publicului la filmul nostru", a spus Dubiecki. De asemenea, Sara Pollack, Film Manager al YouTube, a declarat ca aceasta initiativa are in primul rand scopul de a gasi noi talente. "YouTube reprezinta cel mai bun mediu pentru ca audienta si producatorii de film sa intre in contact. YouTube Screening Room va servi ca destinatie pentru pasionatii de film in vederea descoperirii de noi talente, in timp ce se mentin la curent cu cele mai noi filme. Suntem extrem de incantati sa le oferim producatorilor de film din intreaga lume o noua posibilitate de distributie si sa ii incurajam sa poarte discutii in comunitatea noastra in legatura cu peliculele lor", a spus Sara Pollack.


Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3933 (s) | 22 queries | Mysql time :0.258695 (s)