News Flash:

ZIUA a fost izbita de tramvai

16 Noiembrie 1999
637 Vizualizari | 0 Comentarii
Ieri, in jurul orelor 15.30, tramvaiul 231, tip Tatra, condus de vatmanul Cristian Deaconu, a izbit, fara o avertizare prealabila, autoturismul Dacia 1300, inmatriculat IS 01 JON, apartinind firmei "Delta Asim". Accidentul, care s-a derulat vis-a-vis de Camera de Comert, Industrie si Agricultura, a prezentat aceleasi particularitati care denota lipsa de atentie pe care trebuie sa o manifeste in trafic vatmanii de la RATC. Autoturismul IS 01 JON se indrepta catre Casa Armatei, a depasit sirul de masini parcate in fata CCIA si a semnalizat pentru a vira la stinga. Ocupantii autoturismului au declarat ca spre finalul virajului masina a fost lovita in spate de tramvaiul care urca dealul Copoului. Ceea ce i-a surprins pe ocupantii masinii a fost absenta oricarei avertizari sonore din partea tramvaiului, stiut fiind ca acestea sint dotate cu dispozitive in acest sens. Spre uimirea celor din masina, vatmanul Cristian Deaconu a inaintat cu tramvaiul circa 20 de metri fata de locul in care s-a produs accidentul. Abia cind la fata locului a venit revizorul Mihai Lazar, din cadrul Serviciului Siguranta Circulatiei a RATC, a fost inteleasa manevra facuta de vatman prin deplasarea tramvaiului dupa producerea accidentului. Revizorul Mihai Lazar a tras concluzia ca responsabilitatea pentru producerea accidentului a apartinut soferului masinii IS 01 JON deoarece autoturismul se gasea pe calea de rulare a tramvaiului. Contactat telefonic, Vasile Circiu, un alt revizor din Serviciul Siguranta Circulatiei, care potrivit afirmatiilor sale s-a deplasat la locul accidentului, s-a contrazis in declaratii. Initial, Vasile Circiu a mentionat ca vina pentru producerea accidentului o are doar soferul masinii avariate deoarece aceasta se afla pe calea de rulare a tramvaiului, trebuind sa dea prioritate vehiculelor care coborau dealul Copoului. Apoi, la citeva minute diferenta, acelasi revizor a precizat ca autoturismul care a fost avariat a mers paralel cu tramvaiul, nu s-a asigurat si nu a mai putut fi evitat de vatman atunci cind a virat la stinga. Din fericire, accidentul nu s-a soldat cu victime, cele doua vehicule fiind usor avariate. Ceea ce iese in evidenta ramine modul defectuos in care angajatii RATC inteleg sa trateze problemele legate de traficul rutier. Pina la solutionarea cazului ramin deocamdata fara raspuns citeva intrebari. De ce vatmanul Cristian Deaconu nu a avertizat sonor apropierea de autoturism ? De ce vatmanul respectiv a deplasat tramvaiul cu circa 20 de metri fata de pozitia pe care o avea atunci cind s-a produs accidentul ? Se poate vorbi despre lovirea intentionata a autoturismului ? Cum se explica faptul ca revizorul Vasile Circiu, care a afirmat ca a fost la locul accidentului, s-a contrazis in declaratii ? (Vom reveni)
ZDI
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1302 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019950 (s)

loading...