Lifestyle

4 obiceiuri care dăunează somnului și pierderii în greutate

Publicat: 15 sept. 2020

A face sport în mod regulat și a purta o bătălie inegală cu lenea nu este ușor. Mai ales când unele atitudini din viața „trecută” sunt trase înapoi. Cea mai atentă atenție ar trebui acordată obiceiurilor dvs. de somn – acestea pot pune capăt tuturor planurilor dvs. de fitness. Despre ce e vorba? Să vă spunem acum.

Dormi mult dimineața

Nu trebuie să fii matur pentru a aprecia pe deplin beneficiile trezirii timpurii și a-i iubi din toată inima. Imaginați-vă: v-ați trezit dimineața, ați făcut sport și mai aveți o zi întreagă în față. Cel mai eficient mod de a evita sări peste antrenamentul de dimineață este să vă asigurați că aveți un somn bun, neîntrerupt. Și da, încercarea de a dormi în weekend este inutilă și dăunătoare. Vă veți elimina  ritmurile circadiene și luni dimineața va deveni dezastruos de insuportabil.

Modelul de somn este deranjat

Lipsa somnului te face să fii mai susceptibil la stres și împiedică corpul tău să se refacă după încercările din ziua respectivă. Rezultatul este oboseala cronică. În plus, somnul neregulat devine un catalizator pentru producerea de adrenalină și cortizol – hormoni care pot afecta negativ starea generală a unei persoane, starea de spirit, tonusul și bunăstarea acesteia. Amintiți-vă: corpul are nevoie de constanță – în fiecare zi încercați să vă culcați și să vă ridicați în același timp.

Dormi puțin

Somnul nu este doar o „fereastră” între o zi de lucru și alta. Nu, acesta este cel mai accesibil mod de a-ți veni în fire și de a câștiga forță. Deci, dacă doriți să vă atingeți toate obiectivele atletice fără întrerupere – calm și consecvent – nu vă zgârciți niciodată la somn. Fă-ți prioritate. Analizați ce activități de seară vă împiedică să vă culcați devreme – poate petreceți prea mult timp parcurgând fluxul rețelelor de socializare și urmărind „o altă” serie de „Twin Peaks”.

Dormi mult în weekend

Nu este nimic în neregulă dacă petreci o seară de vineri-sâmbătă într-un loc zgomotos cu un grup plin de prieteni. Cu toate acestea, astfel de reporniri vă pot perturba planurile de fitness. La urma urmei, probabilitatea că vă veți întoarce acasă în zori și veți petrece a doua zi în pat este foarte, foarte mare. Dacă petrecerea este inevitabilă, încercați să faceți cel puțin fără alcool – astfel veți avea șansa unui antrenament ușor de seară.

 





Adauga un comentariu