Local

Alin Aivănoaei: „Se pregătește schimbarea rețelei de termoficare în Copou“

Publicat: 07 feb. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Alin Aivănoaei Se pregătește schimbarea rețelei de termoficare în Copou
Termo Service anunță lucrări ample într-o zonă intens circulată din oraș

Termo Service ia în calcul schimbarea rețelei de termoficare în Copou. În plus, se ia în discuție un proiect prin care locatarii să poată apela la serviciile de reparație și intervenție pe baza unui contract.

Cele mai multe plângeri din partea clienților sunt legate de costuri. Directorul Termo Service a observat o creștere mai mare a cererilor de branșare.

Schimbarea rețelei de termoficare în Iași: Avertisment pentru locuitorii din zona Copou!

Directorul general Termo Service Iași, Alin Aivănoaei, anunță că anul acesta vor va loc mai multe lucrări pentru schimbarea rețelei de termoficare din zona Copou.

„Luăm în calcul schimbarea magistralei spre Copou. Va fi scandal, deoarece creează un disconfort! Asta este… Una peste alta, toată lumea trebuie să înțeleagă, pentru că magistralele astea au ca scop reducerea costurilor ce privesc pierderile”, a declarat directorul general Termo Service Iași, Alin Aivănoaei.

autovehicule si tramvai pe strazile din copou
Se va da începe schimbarea magistralei de termoficare din Copou

Primăria municipiului Iași a apelat la mai multe fonduri europene prin care să repare rețeaua agentului termic din oraș. Lucru care a fost realizat cu succes pentru o parte din oraș, iar în următoarea perioadă se preconizeză să fie efectuate lucrări și în zona Copou.

„Iașul la nivel național cred că a-și putea să îl cataloghez ca fiind pe podium, chiar pe locul unu din punct de vedere al rețelei și magistralei la nivelul municipiului. S-au schimbat mai multe rețele în timp, iar lucrările de modernizare și extindere a rețelei de termoficare din zona Bucium au îngreunat activitatea zilnică a ieșenilor”, adaugă directorul general al Termo Service.

La acest moment este făcută o schimbare a rețelei agentului termic în proporție de aproximativ 80 la sută. Totul a început odată cu programul de investiție a Fondurilor Europene de acum 5 ani. Rețeaua de distribuție presupune un aspect foarte important, dacă nu este corespunzătoare se ajung la mari pierderi, problemă cu care se confruntă bucureștenii, după părerea directorului general Termo Service.

directorul termo service, Alin Aivanoaei
Directorul Termo Service a observat o creștere mai mare a cererilor de branșare

Proiect pentru activitatea de reparație și intervenție

Din cauza pandemiei, salariații de la Termo Service nu au putut pune în discuție un proiect prin care să încheie contracte cu asociațiile de proprietari care nu sunt partenere Termo Service. Plătind un abonament lunar, fiecare locatar va putea să își asigure intervențiile operative pentru situațiile avariilor.

Acest proiect are drept scop oferirea unui serviciu de calitate superioară, astfel, locatarul putând fi asigurat în ce privește reparația și intervenția pe bază de contract semnat.

Cele mai grave probleme nu sunt legate de reparațiile în sine, cât de pagubele care se creează în situații extreme. Dacă ne gândim la un incident în care un locatar de la ultimul etaj are o țeavă spartă, are de suferit tot blocul. Valoarea unei pagube create în urma unui astfel de caz este imensă.

specialist termo service verifica centrala
Plătind un abonament lunar fiecare locatar v-a putea să își asigure intervențiile operative pentru situațiile avariilor

Principalele plângeri ale clienților Termo Service

Conform directorului Termo Service, cele mai des întâlnite plângeri din partea clienților sunt legate de costuri. Totuși ieșenii sunt privilegiați din mai multe puncte de vedere, a fost preluat sistemul de termoficare de către primărie la jumătatea anului. Încheierea contractelor din partea primăriei cu furnizorii de energie, într-un timp util a ajutat la asigurarea unor resurse suficiente.

„Gigacaloria se facturează la populație cu prețul din 2019”, menționează directorul Termo Service.

Toate nemulțumirile pleacă de la costuri. Cu toate acestea, tarifele sunt încă neactualizate. Fiind furnizor de servicii, Termo Service își câștigă încrederea clienților săi prin transparența și explicarea în detaliu a oricărei neînțelegeri, având cele 20 de caserii unde se discută cu publicul, dar și prin intermediul platformei online de gestionare a costurilor locuinței (plată online, transmitere apometre, alertă informativă, fişă individuală plăţi, consumuri). Numărul ieșenilor care plătesc întreținerea online este în creștere.

„În ultima perioada, dacă este să comparăm au fost mai multe cereri de branșare decât de debranșare”, precizează directorul general Termo Service.

Calitatea serviciului Termo Service a fost apreciată mai mult de către clienți decât celelalte modalități de încălzire pe timp de iarnă, aceasta fiind unul dintre motivele pentru care este necesară schimbarea rețelei de termoficare la nivelul orașului Iași.

sediu termo service din iasi
Fiind furnizor de servicii Termo Service își câștigă încrederea clienților săi prin transparență
Adauga un comentariu