Info Turism

Apartamentul de lux din România unde cazarea ajunge şi la 400 euro pe noapte

Publicat: 09 dec. 2019

Apartamentul de lux. Camera de hotel cu bucătar personal, transport cu limuzina şi bilete la spectacole, rezervate din timp.

Sunt doar câteva dintre serviciile de care beneficiază turiştii care se cazează în hotelurile bune de la munte. Cele mai moderne camere sunt echipate cu sisteme inteligente, iar personalul sta la dispoziţia clienţilor indiferent de oră. Toate acestea ridică însă costurile unui sejur la câteva mii de euro.

Cei care rezervă un penthouse în acest complex primesc un cod pe telefon prin intermediul căruia pot deschide uşa la orice oră doresc, fără să aibă de-a face cu vreun recepţioner.

Apartamentul de lux. Dotări de ultima generaţie

Odată intraţi în penthouse, turiştii găsesc pe masă ciocolată, Prosecco şi un card personalizat pentru accesul în hotel, iar cu o simplă atingere a telefonului pe o broşură se pot conecta la internet.

Lumina, temperatura şi muzica pot fi reglate cu ajutorul telefonului mobil. Gazdele spun au investit în fiecare apartament câte 15.000 de euro ca să pună la punct sistemul.

Hotelul nu are restaurant, pentru că fiecare apartament are o zonă special amenajata. Un bucătar profesionist pregăteşte pe loc fiecare comandă, iar oaspeţii au la dispoziţie şi un ospătar. Cazarea costa între 100 şi 400 de euro pe noapte, iar o cină cu 5 feluri de mâncare şi băutură ajunge la 65 de euro de persoană. Clienţii au la dispoziţie şi un serviciu de concierge, prin care le sunt îndeplinite cele mai trăsnite dorinţe.

Norbert Bota, manager hotel: „Am avut un oaspete care a vrut să se plimbe cu o maşină de lux şi am avut plăcerea de a-i oferi o astfel de maşină cu 500 de cai putere. A avut maşina la dispoziţie trei zile. Toată experienta l-a costat în jur de 800 de euro.”

Plimbări cu elicopetrul

În unele hoteluri de 4 şi 5 stele din Poiană Braşov există angajaţi desemnaţi să satisfacă toate cererile de la călcatul hainelor, la achiziţionarea ski-passului ori a suvenirurilor, până la organizarea unor degustări de vin.

Gabriel Roşca, administrator hotel: „Am avut cereri de plimbări cu elicopterul. Am găsit cereri pentru plimbări cu parapantă. Toate serviciile se pot găsi.”

Alin Aelenei, reprezentant hotel: „Încercam să-i facem sejurul cât mai plăcut, lipsit de griji şi tot ce înseamnă din partea lui să găsească servicii diferite. Alte lucruri de făcut în timpul vacanţei, există şi parte de colaborator unde e contracost, încercam să oferim şi gratuit pe partea de consiliere.”

Oaspeţii pot cere şi un program cu activităţi pentru fiecare zi de şedere.



loading...

Adauga un comentariu