National

Ce regim are Nelu Tătaru pentru a nu se infecta cu coronavirus

Publicat: 27 oct. 2020
Nelu Tataru
Nelu Tătaru a făcut recent dezvăluiri despre cum reușește să-și mențină sănătatea

Ministrul Sănătăţii, Nelu Tătaru, merge extrem de des prin ţară, din focar în focar. Sigur s-au întrebat multe persoane cum reuşeşte să-şi menţină sănătatea şi să nu aibă probleme din cauza coronavirusului. Recent, a făcut câteva dezvăluiri privind acest lucru. Iată ce regim urmează Nelu Tătaru pentru a nu se îmbolnăvi de coronavirus și nu numai.

În primul rând, respecta măsurile impuse. În al doilea rând, are grijă ca alimentaţia să fie corectă şi să cuprindă atât multe lichide, cât şi fructe şi legume. Iată ce a declarat:

„Respect nişte reguli, încerc să mănânc sănătos, iar în condiţiile în care într-adevăr am fost într-un focar şi, eu ştiu, posibilitatea este, iau un paracetamol simplu. Doar dacă mi s-a părut ceva iau un paracetamol simpli. Portul măştii provoacă o congestie nazală, iar în acele momente în care simt acele fenomene strict de congestie nazală iau un paracetamol.

Prefer să iau un paracetamol atunci când simt ca acea congestie nazală este mai importantă. Eu port masca trei sferturi din zi, iar paracetamolul îl folosesc ori de câte ori simt acea congestie nazală. În rest, mănânc sănătos, beau multe lichide şi mănânc fructe. Nu iau vitamine, suplimente sau alte pastile”, a declarat ministrul Sănătăţii, Nelu Tătaru.

Mai jos găsiți declarația integral. Începe de la minutul 41.

Ce să mâncăm în sezonul rece ca să nu răcim

Pe timp de iarnă e bine să ne ajustăm regimul alimentar pentru a nu ne îmbolnăvi de gripă. Iată ce să introducem în alimentație:

  • citrice. Sunt bogate in vitamina C, care luptă atât cu microbii, cât și cu îmbătrânirea prematură. În ele se găsește și vitamina A, necesară pentru frumusețea și elasticitatea pielii;
  • rădăcinoase. Conțin multe vitamine, minerale și carotenoizi. Include: păstârnac, țelină și morcovi. Sunt ideale mai ales în supe-cremă;
  • cartofi dulci. Au o cantitate considerabilă de betacaroten. Previne diabetul, bolile de inimă, obezitatea. E sursă și de: calciu, zinc, magneziu, fbre, fosfor;
  • fenicul. Are mult potasiu, dar și vitamina C. Ideal e să-l prepari la abur, dar mai e și varianta sotării.

 





Comentarii
Adauga un comentariu